Vice. Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 I mellanåt kommer den här texten upp: This is the placeholder for domain web4. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file. This page has been automatically generated by Plesk. allternativt en "404" sida!? Någon annan med samma problem?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 I mellanåt kommer den här texten upp: This is the placeholder for domain web4. If you see this page after uploading site content you probably have not replaced the index.html file. This page has been automatically generated by Plesk. allternativt en "404" sida!? Någon annan med samma problem?! Ja, det händer ibland, inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Är det bara jag som får upp en sån här sida alltså??? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/pr8javrcidyca2.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Har inte sett någon sån sida på hela dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Är det bara jag som får upp en sån här sida alltså??? Jag får upp den sidan rätt så ofta. Händer minst en gång per dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Jag får upp den ungefär var 3:e tråd jag klickar på. Då får jag stänga/gå till en annan sida och hålla mig borta från gtasajten i c:a 10 minnan jag kan gå tillbaka. Och Gtasajten är den ända sidan detta uppstår på. Och det började efter gårdagens krash! Jag kan ju inte ens post för klickar jag på "Add reply" kommer den j*vla sidan upp!!! Detta är tredje gången jag försöker posta! Får se om det funkar nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Precis som Hultan skrev så lider/led GTAsajten av ett DNS-fel. Vissa får problemet, och andra inte. Bara att invänta att eran ISP uppdaterar sina caches. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Inga problem här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Inga problem här heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Är det bara jag som får upp en sån här sida alltså??? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/pr8javrcidyca2.JPG Bara om jag inte har med "www.". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Bara om jag inte har med "www.". Samma för mig. Vilket är ofta då jag aldrig annars skriver www. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Försökte lämna bort www nyss men det fungerade felfritt iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts