Star Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag förstår inte hur man får in bilder i sina topics och sina signaturer, och hur fixar man sig en egen bild till sin avatar. Och tillslut hur bytter man sitt forumnamn? Jag vet att man skall skicka ett pm, eller vad det nu kallas, till hultenius??? HJÄLP mig!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Blev du tvungen att ska en till topic? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Blev du tvungen att ska en till topic? Jag fick ju aldrig några svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag fick ju aldrig några svar!! Avatar=Gå in på my controls vidare till avatar settings...där ställer du in vilken avatar du önskar...sig=...samma som ovan fast sig set(eller vad det nu heter)...och varför ska du byta namn...man får bara mindre respekt då!!!(Förutom deltanator...men det var för att han hette kommunisten förrut!!!)... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Avatar=Gå in på my controls vidare till avatar settings...där ställer du in vilken avatar du önskar...sig=...samma som ovan fast sig set(eller vad det nu heter)...och varför ska du byta namn...man får bara mindre respekt då!!!(Förutom deltanator...men det var för att han hette kommunisten förrut!!!)... Jag tror han menar vanliga bilder. Då trycker du på knappen "IMG" och skriver in adressen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts