Renard Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Nu kommer Motley Crue till Sverige och Globen i STHLM den 5 Juni kl 19.30. Har planer på att dra dit. Någon annan som också ska gå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Nån länk..lite mer info om de kanske? ska nog inte se han även om jag gillar konserter och har inget emot han men mina pengar e inte på min sida...hur mycket kostar de igenkligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Mötley Crüe är ett band, ingen soloartist flicka lilla. Biljetterna har dessutom släppts, men det finns ett fåtal kvar. http://www.ticnet.se/html/artist.htmI?l=SE...ist=Motley+Crue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Fan Pico hann före. Har du inte hört talas om Mötley Crüe? Hehe, påminner mig om när en tjej jag känner sa att Judas Priest var en grym kille . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Självklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Så du kommer? Bra. Det glädjer mig att fler och fler har börjat lyssna på Crue. Hoppas att de blir lika poppis som på det glada 80-talet nu när filmen kommer också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Jag brukade lyssna på Mötley Crue riktigt mycket innan. Det var tider det. Livewire och Kickstart my heart är favoritlåtarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Hade mer än gärna gott, men nähä, inte hemma... Utbildning suuuuuuuuuuger.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 (redigerad) Så du kommer? Bra. Det glädjer mig att fler och fler har börjat lyssna på Crue. Hoppas att de blir lika poppis som på det glada 80-talet nu när filmen kommer också. Oja. Det var just Mötley Crüe som introducerade mig till musik. Innan dess var det typ Nordman och Ricky Martin så jag nämner tyvärr inte dom. Nej, jag köpte New Tattoo när den kom ut, vet tyvärr inte varför. Tyckte den var skön i alla fall, sen när jag lyssnat in mig i den så köpte jag allt annat, och fan vad bättre den var. Sen gick det 4 år av konsant dunkande av Mötley Crüe. Så i den banan är det. Fick även 2005 reda på att de skulle komma till Sweden Rock och redan då var Mick Mars halvt döende. Jag trodde då endast jag skulle få se Mötley i mina drömmar och ner till Sölvesborg pallade jag inte att åka. Nu kommer dom, och mina drömmar har gått i uppfyllelse. Redigerad 26 maj, 2007 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Vette fan alltså, skulle väl vara för att det är just Mötley Crüe, jag gillar "old" Mötley Crüe men enligt utskicken vi har fått (som jobbar vid globen) så ska dom spela mest nytt. Rent musikaliskt så har inte Mötley Crüe betytt så mycket för mig, visst jag har lyssnat på dom länge och tycker det är bra men inget mer än det. Synd att Tommy Lee har fått en sån jävla töntstämpel på sig dom senaste åren också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Vette fan alltså, skulle väl vara för att det är just Mötley Crüe, jag gillar "old" Mötley Crüe men enligt utskicken vi har fått (som jobbar vid globen) så ska dom spela mest nytt. Rent musikaliskt så har inte Mötley Crüe betytt så mycket för mig, visst jag har lyssnat på dom länge och tycker det är bra men inget mer än det. Synd att Tommy Lee har fått en sån jävla töntstämpel på sig dom senaste åren också. Äsch. Ser inget negativt med att de skulle spela massa nytt. Det mesta av deras nya från Generation Swine till senaste Red, White är riktigt underskattat faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Fan vad jag hatar glamrockare, fan inget drag i dom. Fjollor. En ny låt spela dom, fantastiskt hela vägen igenom. Hatar alla GN'R och Metallica fan som sminkar sig som jävla Nikki Sixx på tidigt 80-tal och använder Mötley som en jävla sidekick oh bara kan hitsen. Då kan man torka bort sminket och ta av sig Mötley tröjan och fortsätta lyssna på det andra istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 (redigerad) Jag brukade lyssna på Mötley Crue riktigt mycket innan. Det var tider det. Livewire och Kickstart my heart är favoritlåtarna. Chronicles Aldrig hört fler än Kickstart my heart, inte något som faller mig i smaken direkt Redigerad 5 juni, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Kunde inte hålla mig, jag gick på konserten, blandade känslor, den var bra och dom körde sina klassiker (utom Too Young To Fall In Love till min stora besvikelse) Konserten var för kort, 1 timme och 30 min, tycker man kan kräva 2 timmar av dom. Men helheten så var det jävligt bra, dom hade publiken med sig från första till sista låten och man såg att dom njöt över att spela för sina svenska fans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2007 Kunde inte hålla mig, jag gick på konserten, blandade känslor, den var bra och dom körde sina klassiker (utom Too Young To Fall In Love till min stora besvikelse) Konserten var för kort, 1 timme och 30 min, tycker man kan kräva 2 timmar av dom. Men helheten så var det jävligt bra, dom hade publiken med sig från första till sista låten och man såg att dom njöt över att spela för sina svenska fans. Exakt mina tankar efter konserten också. Varför inget Too Yong...? Men man kan inte ha allt. Tiden var jag faktiskt inställ på, dom börjar ju bli gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2007 Saknade liksom ni Too young to fall in love. Ljudet hade också kunnat vara bättre och det var sjukt mycket explosioner på scenen, tur att man hade öronproppar! Men det är ju helheten som räknas och stämningen var på topp. 300 spänn var det iaf värt. Det som räddade konserten var Papa Roach fantastiska spelning. 5/5 för den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Satan Satan Satan Satan Satan Satan Satan Satan Satan! Fick inga biljetter! Hade velat gå som fan! Körde de Kickstart my heart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2007 Saknade liksom ni Too young to fall in love. Ljudet hade också kunnat vara bättre och det var sjukt mycket explosioner på scenen, tur att man hade öronproppar! Men det är ju helheten som räknas och stämningen var på topp. 300 spänn var det iaf värt. Det som räddade konserten var Papa Roach fantastiska spelning. 5/5 för den! Explosioner är halva grejen med Mötley, så jävla härlig eldkanon ibörjan. Papa Roach tycker jag faktiskt inte var så bra, sångarens energi var liksom lite för mycket, och måste vi göra världens mosh-pit för ett band man egentligen inte ens tycker är så bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts