Merkky Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Senaste avsnittet var jättebra tills Eric cockblockade (okej kanske inte men nu känns det som att det är över iallafall) sig själv totalt mot en av världens hetaste tjejer och bestämde sig för att bli pedofil istället... Stormare kom in oväntat! Dubbelt svenskt i Entourage! Av nån anledning gillade jag när E dissade Sloan.. Det kändes bara rätt på nåt sätt, hon har ju varit lite fram och tillbaka på den senaste tiden. Jag har nästan börjat störa mig lite på henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Av nån anledning gillade jag när E dissade Sloan.. Det kändes bara rätt på nåt sätt, hon har ju varit lite fram och tillbaka på den senaste tiden. Jag har nästan börjat störa mig lite på henne! Well, hon såg lite ledsen ut när han gjorde det så jag tror absolut inte det här är över. Detta avslutar bara allt bullshit och hon blir tvungen att bestämma sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Fitta, jag trodde att vi skulle slippa Ashley för gott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Trots körkortet som hittades är de säkert Ashley som är Vinces stalker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Trots körkortet som hittades är de säkert Ashley som är Vinces stalker. Oh my... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 (redigerad) Trots körkortet som hittades är de säkert Ashley som är Vinces stalker. Det hade vart riktigt creepy.. Skoj att se Stormare, annars var senaste avsnittet var ganska tråkigt, hände inte mycket. Redigerad 1 september, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Fitta, jag trodde att vi skulle slippa Ashley för gott... Samma. Men ändå tungt att fjollan fick pungkulor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Well, hon såg lite ledsen ut när han gjorde det så jag tror absolut inte det här är över. Detta avslutar bara allt bullshit och hon blir tvungen att bestämma sig. Jo, det är nog knappast över.. E och Sloan återförening i slutet av säsongen kanske? Vem vet? Men jag är lite besviken på den här säsongen, den har ingen riktig handling på nåt sätt, mer E och kärleksproblem än pojkarna, fester och karriärproblem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 7 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 (redigerad) Hur var det med Entourage idag då? dumma labour day. : ( Redigerad 7 september, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 Hur var det med Entourage idag då? dumma labour day. : ( Du får snällt vänta en vecka till. Suger som fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 8 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2009 Men what!? Jag som hade köpt smörpopcorn o allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Älskade senaste. Skönt att Ashley är borta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Älskade senaste. Skönt att Ashley är borta . W0rd på båda, jag gillade verkligen de två sista avsnitten. Tror starkt att Loyd kommer tillbaka i slutet av säsongen. En grej jag stör mig på är när eftertexterna är bortklippta. Det brukar alltid smälla på en låt som avgör vilken sinnesstämning man ska hamna i och så får man chans att fundera lite. Nu var det bortklippt och avsnittet slutade så abrupt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 En grej jag stör mig på är när eftertexterna är bortklippta. Det brukar alltid smälla på en låt som avgör vilken sinnesstämning man ska hamna i och så får man chans att fundera lite. Nu var det bortklippt och avsnittet slutade så abrupt. Stort ord! Det är riktigt fittigt. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2009 Älskade verkligen hur Ari och Lloyd kohandlade om Johnny -fucking- Drama . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2009 (redigerad) Bra avsnitt idag, men jag har å andra sidan älskat hela sjätte säsongen. Haha, jag har sett om allting senaste veckan, hunnit med säsong 1-3. Igår såg jag avsnittet när Drama nitar Seth Greens polare i Las Vegas (You got a problem? -No, but I do.). Mindes det inte så väl sen innan men mindes att L_Voll skrivit om det någomstans och peppade hela avsnittet. Spolade nog tillbaka tio gånger, det är fan det bästa i hela Entourage. Hahaha, här är den http://www.youtube.com/watch?v=HvKp9XxoEsQ&NR=1 Redigerad 28 september, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2009 Bra avsnitt idag, men jag har å andra sidan älskat hela sjätte säsongen. Haha, jag har sett om allting senaste veckan, hunnit med säsong 1-3. Igår såg jag avsnittet när Drama nitar Seth Greens polare i Las Vegas (You got a problem? -No, but I do.). Mindes det inte så väl sen innan men mindes att L_Voll skrivit om det någomstans och peppade hela avsnittet. Spolade nog tillbaka tio gånger, det är fan det bästa i hela Entourage. Hahaha, här är den http://www.youtube.com/watch?v=HvKp9XxoEsQ&NR=1 Hahah vilket avsnitt är det? Har aldrig sett om Entourge, men jag är väldigt sugen på att se första säsongen igen, tänk att det var 5 år sedan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 Hahah vilket avsnitt är det? Har aldrig sett om Entourge, men jag är väldigt sugen på att se första säsongen igen, tänk att det var 5 år sedan! Är inte säker på säsongen eller numret på avsnittet, men avsnittet heter "Vegas baby, Vegas" och det är avsnittet efter "The Release" när Q-B ska släppas och dom gjort om den till färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 2 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 oktober, 2009 oh ge mig nästa already http://www.hbo.com/entourage/video/?maven_...Object=10023951 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Helt sinnesjukt bra, wow! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts