StellHell Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Japp. Finns överallt. Du får leta nogare. Vilket också var ett najs avsnitt, men jag hatar Ashley, hon är jobbig och ser efterbliven ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 ...men jag hatar Ashley, hon är jobbig och ser efterbliven ut. viisst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Entourage Breaking news: The boys will be back with a 7th season in 2010. How excited are you? för 2 minuter sedan · Kommentera · Ogilla FUCK YESSSS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 FUCK YESSSS! dom har ju knappt börjat med sjätte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Lika bra som vanligt. Älskar slutet idag när Empire of the Sun spelades. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 Lika bra som vanligt. Älskar slutet idag när Empire of the Sun spelades. ... eller när Daft Punk spelas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 ... eller när Daft Punk spelas! När spelades de? Och när vi snackar om musik var det fan fingertoppskänsla när de lirade Kid Cudi i början av säsong 5, som håller på att breaka nu liksom. Snyggt av de som väljer musiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 3 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2009 (redigerad) När spelades de? 26.00 och frammåt. Bakgrundsmusik. Daft Punk - Something About Us Redigerad 3 augusti, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Tycker serien tappar =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 (redigerad) Tycker serien tappar =( NEJ NEJ NEJ FÖR FAN SÄG INTE SÅ Coolt att med Mark Wahlberg var med i senaste (eller överhuvudtaget när stjärnor är med eftersom det verkar som dem själva gillar att "spela" sig själva). Ari Gold var störtskön som vanligt när han visade sin svaghet till sin fru genom att köpa henne en Maserati Jag tycker dessutom att Erik verkar vara ett jävla stolpskott som blir sur för att han får ett jobberbjudande? iaf, det skapar väl drama som behövs.. FAN vad korta avsnitten ska vara... /rant- Redigerad 12 augusti, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Tycker inte det är samma sköna sammanhållning/känsla bland de fyra, de är nog det jag stör mig på och det känns inte riktigt som avsnitten handlar om något speciellt eller iaf inte särskilt djupt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 (redigerad) Tycker inte det är samma sköna sammanhållning/känsla bland de fyra, de är nog det jag stör mig på och det känns inte riktigt som avsnitten handlar om något speciellt eller iaf inte särskilt djupt. Det är sant.. De har väl blivit lite mer självständiga. Iaf, Turtle, det är kul. Jag skrattade rätt rejält när han rökte på ute på golfbanan. Jag tycker det är så synd om Johnny Drama. Det går aldrig vägen för honom! : ( Redigerad 12 augusti, 2009 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 Coolt att med Mark Wahlberg var med i senaste Extra coolt iochmed att han står som drivkraft bakom serien, och att - rätta mig om jag har fel - den löst handlar om han själv och hans eget kändisliv när han var en 'rising star'. det känns inte riktigt som avsnitten handlar om något speciellt eller iaf inte särskilt djupt. Jag håller med till 100% Säsongen började bra, men i de senaste två-tre avsnitten har huvudgrejen handlat mest om Eric och hans taffliga förhållande med whatsername. Skönt att han äntligen verkat inse att han vill ha Sloan . Nu kan Seth Green komma in och skapa lite drama. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Fiffaaan vad Ashley är störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Fiffaaan vad Ashley är störande. Galet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 17 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2009 Galet. Håller med. Hon och Erik är verkligen jätteobekväma när dem är med varandra. Skitjobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) Jaha! Nu har jag kollat på alla avsnitt i säsong 6. Senaste, avsnitt 7 var ju riktigt bra! Så kul att Eric äger den där stekaren på nya jobbet. Fast jag trodde att det skulle bli mycket mer glid i de senaste avsnitten nu när Vince är ledig en månad. Redigerad 26 augusti, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2009 (redigerad) Håller med, senaste avsnittet var faktiskt entrouage bra Redigerad 26 augusti, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Senaste avsnittet var jättebra tills Eric cockblockade (okej kanske inte men nu känns det som att det är över iallafall) sig själv totalt mot en av världens hetaste tjejer och bestämde sig för att bli pedofil istället... Stormare kom in oväntat! Dubbelt svenskt i Entourage! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts