Plaisir Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Det kan du mycket väl gjort - Entourage har visats på SVT, vet dock inte hur många säsonger. Och rätta mig om jag har fel, men HBO är väl ett produktionsbolag snarare än en TV-kanal? Jo det är ett produktionsbolag. Men de har även en egen kanal hos någon leverantör. Nämligen bläddrat förbi den hemma hos några av flickvännens kompisar och känt mig sååå avundssjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 1 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2009 Mindre än två veckor nu till nya säsongen! Jag såg på iMDB att Jay Leno gästar =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2009 Mindre än två veckor nu till nya säsongen! Jag såg på iMDB att Jay Leno gästar =D Sett promoklippet som finns? Den finns på youtube. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Är det idag det kmr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Är det idag det kmr? Säsongspremiär idag. Ingen aning om när vi får ta del av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 12 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2009 Säsongspremiär idag. Ingen aning om när vi får ta del av det. Tack! Runt 03-04 skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Jag är inte besviken! Galet bra avsnitt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Indeed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2009 Håller med, det är rätt förvånande hur den lyckats hålla en så pass hög klass i fem, snart sex säsonger, utan att bli tråkig eller ointressant. Känns dock som att det här avsnittet hintar om ett annalkande slut, vilket - om det skulle besannas - den tar med värdighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 SIX PERCENT BODYFAT! - guess who? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 (redigerad) SIX PERCENT BODYFAT! - guess who? Ari Gold! Vad var det de andra 94 var? ;D Redigerad 14 juli, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2009 Ari Gold! Vad var det de andra 94 var? ;D 94% full of shit. Som sagts tidigare så är jag inget fan av Entourage, vilket jag själv tycker är synd. Men kollade på säsongspremiären idag och jag tyckte faktist att det avsnittet var mycket underhållande. Kan det vara så att serien blir bättre efter som 2 första säsongerna, för jag tröttnade som sagt i mitten av S02. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2009 Nu gjorde jag något jag aldrig gjort förr - kollade igenom förra avsnittet av en TV-serie (Entourage ) en gång till. Fan vad bra det är alltså, ska gå upp tidigt imorgon och haffa nattens avsnitt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Oj vad Ashley var söt, trots att hon inte kan ha vägt mer än 35 kilo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 94% full of shit. Som sagts tidigare så är jag inget fan av Entourage, vilket jag själv tycker är synd. Men kollade på säsongspremiären idag och jag tyckte faktist att det avsnittet var mycket underhållande. Kan det vara så att serien blir bättre efter som 2 första säsongerna, för jag tröttnade som sagt i mitten av S02. Jag tyckte Entourage var mycket bättre i S01-S02 och liten del av S03. För mig beror det på att i de säsongerna är killarna så tighta med varandra och verkar ha det så jävla bra, men i senare säsongerna så blir det så mycket drama (HAHA, Drama) och det går utför för dom (mest för Vince) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2009 Jag tyckte Entourage var mycket bättre i S01-S02 och liten del av S03. För mig beror det på att i de säsongerna är killarna så tighta med varandra och verkar ha det så jävla bra, men i senare säsongerna så blir det så mycket drama (HAHA, Drama) och det går utför för dom (mest för Vince) Instämmer, jag har någon slags hatkärlek till att alla börjar bli så självständiga. Visst är det kul att serien utvecklas men samtidigt var det ju, som du säger, de första säsongerna där de är tajta och gör en massa glidiga saker hela tiden som var de schönaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Jag tyckte Entourage var mycket bättre i S01-S02 och liten del av S03. För mig beror det på att i de säsongerna är killarna så tighta med varandra och verkar ha det så jävla bra, men i senare säsongerna så blir det så mycket drama (HAHA, Drama) och det går utför för dom (mest för Vince) Konstigt som sagt. Jag såg fram till typ ep14 på S02, sen tröttnade jag på serien och fann den inte särskilt bra, men nu har jag sett båda avsnitten på S06 och jag har tyckt båda har varit skitbra. Får väl ge det en sista chans, annars skiter jag i det och fortsätter på S06 (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Jag är såld, 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Hittar inte s06e03, är det ute? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 Hittar inte s06e03, är det ute? Japp. Finns överallt. Du får leta nogare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts