The Dude Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Haha visste att jag kände igen honom! Fast jag syftade på Bow Wows rollkaraktär iofs. edit: "Charlie". Fast nu såg jag att han bara har varit med i 3 episoder. Jag måste ha tänkt på snubben som Turtle fixade något åt. Jag yrar. Det är Saigon, som också är rappare irl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 15 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2008 The Best of Ari Gold [youtube-old]9S4L48nmfUc[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 16 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2008 Wow, att det är Bow Wow som spelar Charlie (han hette så, va?)! Han är riktigt bra som skådis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 s05e11 Jävlar var Stellan fick damp.! Blir intressant att se vad som ska hända nu när Smoke Jumpers är nerlagt. Och go Turtle!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 17 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 (redigerad) Nya avsnittet var riktigt jävla bra från början till slut. Nästa (och sista episoden på säsongen) heter Return To Queens Blvd... hmmm? Redigerad 17 november, 2008 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 (redigerad) Har sett halva avsnittet. Ett av de bästa Ari-citaten någonsin kom just. - Take a deep breath and relax, it's all gonna be fine. - How? - Because the jew has arrived and he doesn't like Germans. Redigerad 17 november, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Förresten! Sal! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Förresten! Sal! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sindacco Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Är Entourage en serie man måste se från början för att förstå handligen? Jag såg att Gary Cole varit med i två avsnitt så jag hade tänkt att se dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 17 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2008 Är Entourage en serie man måste se från början för att förstå handligen? Jag såg att Gary Cole varit med i två avsnitt så jag hade tänkt att se dom. Jag tror att du kommer tycka att det är underhållande, även om du inte förstår alla relationer, om det nu är så mycket att förstå. Den är ganska lätt att komma in i! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2008 Gah, fan vad vemodigt. Är allt över!?! När kommer nästa säsong förresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Gah, fan vad vemodigt. Är allt över!?! När kommer nästa säsong förresten? Har läst att dom ska börja filma nästa år och att den kan komma att sändas i sommar. Fast det är ju ett avsnitt kvar på den här säsongen också, ifall du inte visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Har läst att dom ska börja filma nästa år och att den kan komma att sändas i sommar. Fast det är ju ett avsnitt kvar på den här säsongen också, ifall du inte visste det. Längtar tils nästa säsong, då det förhoppningsvis blir lite mer feelgood igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 20 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2008 Har läst att dom ska börja filma nästa år och att den kan komma att sändas i sommar. Fast det är ju ett avsnitt kvar på den här säsongen också, ifall du inte visste det. Den här säsongen har gått så fort! Jag hoppades att nästa säsong skulle dra igång redan i vår, eftersom det var så få avsnitt i denna säsongen. Och jodå, nästa avnsnitt ser jag verkligen fram emot. Men det kändes lite som det förra avsnittet kunde ha varit det sista av hela serien. Tillbaks på ruta ett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Whoa, grymt avsnitt! Turtles telefonsex fick mig att garva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Whoa, grymt avsnitt! Turtles telefonsex fick mig att garva Mig också! Men grymt fint avsnitt, kan inte vänta på nästa säsong! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2008 (redigerad) Ibland glömmer man hur jävla bra Entourage är. Där blev du överbevisad, tyskjävel. Nu börjar en lång väntan. Redigerad 25 november, 2008 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 1 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2008 Säsongsavslutningen: Jag tyckte att det kändes lite för enkelt på något vis. Hela säsongen har varit som en nedförsbacke för Vince och nu i sista avsnittet så flög han rätt upp på topp igen. Eller troligtvis i alla fall, man vet ju inte riktigt vad som kommer hända iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Nyligen skaffat de första säsongerna av denna UNDERBARA serie. Jag har hört mycket snack om den men aldrig riktigt tänkt att det skulle vara något för mig. Så när jag väl slog på första avsnittet och lutade mig tillbaks togs jag med storm direkt. Fy fan va bra den är. Känslan man får av själva serien och den extremt sköna känsla som gänget utstrålar ger mig sånadär feelgood-vibbar ända in i hjärtat. Har på 4 dagar tagit mig fram till säsong 3 och det 3:e avsnittet. Undrar dock om jag inte sett avsnitt 1 på säsong 3 redan på TV:n nånstans. Vilket känns konstigt då jag inte har någon såndär stor kanal som HBO eller Canal+. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Har på 4 dagar tagit mig fram till säsong 3 och det 3:e avsnittet. Undrar dock om jag inte sett avsnitt 1 på säsong 3 redan på TV:n nånstans. Vilket känns konstigt då jag inte har någon såndär stor kanal som HBO eller Canal+. Det kan du mycket väl gjort - Entourage har visats på SVT, vet dock inte hur många säsonger. Och rätta mig om jag har fel, men HBO är väl ett produktionsbolag snarare än en TV-kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts