L_Voll Skrivet 27 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2008 s05e08 Att Ari skulle tacka nej, det förstod man ju. Men det är lite konstigt, det känns lite "overkligt" att en person som Ari Gold skulle tacka nej till ett sådant erbjudande. Aja, allt är back on track nu, hoppas Vince gör bra ifrån sig i den nya filmen bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Sådärja, ville inte se ett avsnitt Entourage per vecka när jag sträcksett fyra säsonger, så jag väntade åtta avsnitt in i femte säsongen innan jag kollade allt, vilket jag gjorde igår. Underbart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 29 oktober, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Fyfan vad jag älskar Ari. Han är klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 29 oktober, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2008 Ja detta avsnitt var grymt, älskar hur allt löste sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 s05e09 Damn vad inspelningen av Smokejumpers var cool! Stör mig som fan på att det alltid ska vara nåt med inspelningen som ska vara så fel, och den här gången blir det jobbigt iom att det är direktören som krånglar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 s05e09 Härligt att dom är igång med filmen nu. Inget jättebra avsnitt, men helt okej. Stellan Skarsgård hade en skön roll också, jag hade förresten ingen aning om att han skulle va med i Entourage. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 s05e09 Härligt att dom är igång med filmen nu. Inget jättebra avsnitt, men helt okej. Stellan Skarsgård hade en skön roll också, jag hade förresten ingen aning om att han skulle va med i Entourage. Jag hade läst det i nån nyhet, jag visste om det, men visste inte vad han skulle spela. Somsagt, skönt att dom faktist kickade igång med inspelningen så snabbt.! Dock var det inte så mycket "Entourage levande", men jag gillade Dhrama hemskt i det här avsnittet, har alltid stört mig lite på honom, men han verkar hemskt mycket mer självsäker nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 s05e09 Härligt att dom är igång med filmen nu. Inget jättebra avsnitt, men helt okej. Stellan Skarsgård hade en skön roll också, jag hade förresten ingen aning om att han skulle va med i Entourage. Oj, du tog orden ur munnen på mig! Hoppas Stellan får ett raseriutbrott på tyska, det vore kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2008 Bra avsnitt. Nån som vet vad outrolåten hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Tyckte det var ett ganska bra avsnitt, nu får man se vad som händer med aris gamle polare också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 5 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2008 Kul med Stellan ! Men han är inte tillräckligt stor för att spela sig själv tydligen.. Undra om det är regissören eller den dryga skådespelaren som inte talar sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 6 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Kul med Stellan ! Men han är inte tillräckligt stor för att spela sig själv tydligen.. Undra om det är regissören eller den dryga skådespelaren som inte talar sanning. Tror det är regissören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 november, 2008 Tror det är regissören Ja det är med största sannolikhet så, i matsalsscenen så förklarade ju skådespelaren hur det låg till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 7 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2008 Ja det är med största sannolikhet så, i matsalsscenen så förklarade ju skådespelaren hur det låg till. Ja det borde ju vara det, om dom inte ska inveckla alltihopa och få det till att han ljög om regissören Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 s05e10 Alltså, är regissören utvecklingsstörd eller nåt?! Förövrigt så var det ett ganska tråkigt avsnitt, Ari var den intressantaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2008 S05E10 Stör mig som fan på Stellans karaktär. Dock hela avsnittet grymt - bara för det känns så jävla bra varje gång de nitar Seth Green. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 S05E10 Stör mig som fan på Stellans karaktär. Dock hela avsnittet grymt - bara för det känns så jävla bra varje gång de nitar Seth Green. Haha vårlade till av lycka när han blev nitad . Erics klient, är han en skådespelare? Trodde hela tiden att han var en rappare( fördomsfull som jag är). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 13 november, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Erics klient, är han en skådespelare? Trodde hela tiden att han var en rappare( fördomsfull som jag är). Det är Li'l Bow Wow! [youtube-old]HdLK0QCrsWU[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 Det är Li'l Bow Wow! Nejnej, han är stor nu! - "He released his debut album Beware of Dog at age 13, then under the stage name Lil' Bow Wow, which he carried until his 2003 album Unleashed, under simply Bow Wow." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 13 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2008 (redigerad) Haha visste att jag kände igen honom! Fast jag syftade på Bow Wows rollkaraktär iofs. edit: "Charlie". Fast nu såg jag att han bara har varit med i 3 episoder. Jag måste ha tänkt på snubben som Turtle fixade något åt. Jag yrar. Redigerad 13 november, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts