L_Voll Skrivet 25 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2007 (redigerad) Bahaha! Slutet på 4x7. Snart har jag tagit igen alla avsnitt. Redigerad 25 augusti, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2007 Såg just klart s410, började kolla i måndags.. skit bra serie faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stian Skrivet 1 september, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2007 Entourage är min absoluta favoritserie som går just nu, laddade ned de tre första säsongerna och satt som klistrad. Såg de tre första säsongerna på en vecka. Man sitter ju som klistrad framför TV'n 10.00 varje söndag. Säsongsavslutning imorgon? Jag träffade för övrigt Drama när jag var i Malibu i somras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Har sett alla nu. Trevligt Crib de bodde i de senaste avsnitten. Kommer det inga mer avsnitt nu? I så fall känns det som de slutade mitt i en säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Har sett alla nu. Trevligt Crib de bodde i de senaste avsnitten. Kommer det inga mer avsnitt nu? I så fall känns det som de slutade mitt i en säsong. Jag såg också färdigt de avsnitt som släppts idag. Visst var slutet inte optimalt för att vara slutet av säsongen, men fortfarande helt okej. Sen är ju serien inte så djup heller (vilket jag för övrigt gillar skarpt), så jag väntade mig ingen jättestark avslutning... Ser verkligen fram emot nästa säsong nu. För övrigt måste jag säga att Jeremy Piven gör ett skitbra jobb som Ari. Helt klart min favoritkaraktär och han spelar den utmärkt. Finns det några datum för sändningen av nästa säsong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 3 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 oktober, 2007 Jag såg också färdigt de avsnitt som släppts idag. Visst var slutet inte optimalt för att vara slutet av säsongen, men fortfarande helt okej. Sen är ju serien inte så djup heller (vilket jag för övrigt gillar skarpt), så jag väntade mig ingen jättestark avslutning... Ser verkligen fram emot nästa säsong nu. För övrigt måste jag säga att Jeremy Piven gör ett skitbra jobb som Ari. Helt klart min favoritkaraktär och han spelar den utmärkt. Finns det några datum för sändningen av nästa säsong? Jag blev lite häpen när jag insåg att det var sista avsnittet jag hade sett. Trodde att det skulle komma många fler innan säsongen var slut. "HBO has picked up quirky musical-comedy series Flight of the Conchords for a second season and Entourage for a fifth. Both shows will return in 2008, likely airing back to back, as they do currently. It's unclear if �Entourage� will again have a supersized season, as it did this year." http://www.thetvshowblog.com/archives/2007...5_official.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 januari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Är det senaste avsnittet som finns där deras nya film blir sågad på Cannes Festival? Längtar efter mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 Är det senaste avsnittet som finns där deras nya film blir sågad på Cannes Festival? Längtar efter mer! Japp. Hur kunde det sluta så olyckligt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 januari, 2008 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2008 (redigerad) Ska börja se serien imorgon, Säsong 1 Avsnitt 1. Edit: En liten update, är på säsong 4 snart och undrar, hur många säsonger har dem tänkt göra? = O Redigerad 8 januari, 2008 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 BUMP! En nyhet! Bow Wow ska ha en återkommande roll i Entourage! Han ska spela en komiker som Eric är manager för. Källa Skitråkig nyhet, men jag längtar som fan! Snart kan vi börja använda denna tråden igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 maj, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 När kommer nya säsongen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 (redigerad) När kommer nya säsongen då? 28 September. Ett tag kvar iofs. edit: Ett halvår. Redigerad 27 maj, 2008 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 27 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2008 Jag längtar som fan också, Entourage är absolut den skönaste serien jag följt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Drog igenom alla säsonger på en helg för inte så många månader sedan, när jag byggde mitt knäckebrödsslott; galet härlig serie, verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 maj, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2008 Jag kommer att sakna Entourage i sommar, det har ju alltid varit en sommarserie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 8 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2008 Är det senaste avsnittet som finns där deras nya film blir sågad på Cannes Festival? Längtar efter mer! Japp. Hur kunde det sluta så olyckligt!? Sett alla fyra säsonger sen i tisdags, helt sjukt bra. Måste bara säga att ni i princip förstörde hela fjärde säsongen när ni skrev sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 juli, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2008 Sett alla fyra säsonger sen i tisdags, helt sjukt bra. Måste bara säga att ni i princip förstörde hela fjärde säsongen när ni skrev sådär. Hehe oj, det kanske var lite väl genomskinligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 INATT så börjar det, yay! Bara jag som ställer en väckare så jag hinner se det innan skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2008 INATT så börjar det, yay! Bara jag som ställer en väckare så jag hinner se det innan skolan? Vilken tid?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 8 september, 2008 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2008 Vilken tid?? Kom ut runt fem, jag var vaken. Och avsnittet var braaaa! Spoiler för avsnitt s05e01: Lite snyggt att Vince drog en sån där "rymma från landet och ta en långsemester" utan att säga till nån vars han var (utom Drama då). Men, det kan bli en bra säsong! Gillar att dom börjar från grunden och måste jobba sig tillbaka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts