Merkky Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Lagom långt uppehåll mellan s3 och s4 Men menar du??? Perfekt.!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Entourage.S04E01 Hmm, speciellt avsnitt men hoppas att de är tillbaka i LA i nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 18 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2007 Entourage.S04E01 Hmm, speciellt avsnitt men hoppas att de är tillbaka i LA i nästa. Det lär dom väl vara? Alltså, det var väl som bara ett intro av den filmen, och vad nästa avsnitt kmr att handla om... Jag tkr att det var rätt skönt, diggade stilen på det.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 Har två avsnitt kvar av säsong 3. Hade inte kollat på ett jäkla tag, men såg tre avsnitt igår. Ska kolla de två sista nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 När kan man hitta Entourage.S04E02 egentligen, den ska komma idag? Säg till mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 När kan man hitta Entourage.S04E02 egentligen, den ska komma idag? Säg till mig! Det sänds väl runt 10 i USA, alltså kl 4 för oss. Så nån gång runt fem kanske? Om nån är så seriös. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2007 (redigerad) Det sänds väl runt 10 i USA, alltså kl 4 för oss. Så nån gång runt fem kanske? Om nån är så seriös. Om avsnittet slutar sändas klockan 10.30 så kommer den vara uppe runt 10.45 på topsitsen och runt 10.50 på de bra torrentsiterna. Fast det är endast om rls-grupperna är ÚBERseriösa. Så ditt förslag verkar rimligt, och därför är min post onödig. Lika onödig som kommentaren om att Clerks var dålig av den där killen. Redigerad 24 juni, 2007 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Yay! Entourage.S04E02.HDTV.XviD.PROPER-LOL 1,4 mb/s Edit: Två ord, SANN KÄRLEK! Älskade avsnittet!! Redigerad 25 juni, 2007 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Sweet, sweet. Då ska jag kolla på de två första avsnitten av säsong 4 ikväll. Redigerad 25 juni, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 (redigerad) Yay! Entourage.S04E02.HDTV.XviD.PROPER-LOL 1,4 mb/s Edit: Två ord, SANN KÄRLEK! Älskade avsnittet!! Aa det var bra! Undrar hur det går med Medellin. Jag tänkte se lite gamla avsnitt men kommer inte ihåg vilka episoder / vilken säsong som är bäst, vad tycker ni? Redigerad 25 juni, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 25 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 juni, 2007 Aa det var bra! Undrar hur det går med Medellin. Jag tänkte se lite gamla avsnitt men kommer inte ihåg vilka episoder / vilken säsong som är bäst, vad tycker ni? Har börjat att se säsong 2 idag, jag röstar på den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Fan vad störande att Eric inte gillade filmen, men typiskt Entourage och man vet att allt kommer att lösas till slut. Jag hade velat lite mer Ari-attityd från Ari då han fick höra att han var oönskad på skolan, t.ex. hade jag garvat ihjäl mig om han hade svarat med ett "Fuck you" då hans dotters lärare frågade om hon kunde hjälpa till då Ari kom in i klassrummet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 (redigerad) Gillade de två första avsnitten av den nya säsongen. Men man blir så irriterad på Billy när han ska hålla på att dryga sig hela tiden. Gillade scenen från "Medellin" som Drama fick vara med i. Ett Spel Edit: The Dude: Kan inte riktigt bestämma mig för vilken säsong som är bäst. Men gå in på tv.com och kolla vilka avsnitt som har bra betyg, tycker det stämmer ganska bra överens av vad man själv tycker. Redigerad 26 juni, 2007 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juni, 2007 Edit: The Dude: Kan inte riktigt bestämma mig för vilken säsong som är bäst. Men gå in på tv.com och kolla vilka avsnitt som har bra betyg, tycker det stämmer ganska bra överens av vad man själv tycker. Det blev S02, ska se E05 nu =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2007 S03e03 Älskar när dom dära avsnitten då Vinnie inte arbetar kommer. När han inte ens vet vad han ska göra sen hänger han bara med nån tjej ut på fest. Och Turtles och Dramas dagshistoria ägde.. Och det var skönt att Erik fick lite stake!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2007 (redigerad) Entourage.S04E04 är ute! FET! Redigerad 9 juli, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Vill bara påminna om att S04E07 har släppts, kommenterar när jag kollat! Förra avsnittet var jäkligt kul, mycket Ari! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 30 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Min hårddisk kraschade imårse, så jag kan inte tanka det nya avsnittet. Ny disk imårrn, då lär det ske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2007 Rätt okej episod men kunde varit bättre, inga speciellt intressanta händelser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 augusti, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2007 4x9 var ett av de bästa på länge. Känns som om de hittat tillbaka till den typiska glidiga Entourage-stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts