Kebab Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 (redigerad) Tyckte det S08E02 var det bästa avsnittet på flera säsonger. Fy fan så bra! Redigerad 2 augusti, 2011 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Senaste avsnittet rörde definitivt om i grytan en del! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 8 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2011 Billy Walshs utbrott. Slutet. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 Avsnitt 7 har varit ute i några dagar nu btw. Höjer spänningen inför sista avsnittet och några wtf moment. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2011 Avsnitt 7 har varit ute i några dagar nu btw. Höjer spänningen inför sista avsnittet och några wtf moment. Tackar för tipset, såg det nu. Störande att Ari saknar sin fru när Dana är så mycket hetare. Jag stör mig som fan på Don Pepe-duden och tjejen som kör över Turtle hela tiden. Fan vad Eric och Sloan håller på fram och tillbaka... Make up your mind, ffs! Vince är ju bara så jävla helschysst. Jag vill också ha en cprik, givmild vän. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Vince är ju bara så jävla helschysst. Jag vill också ha en cprik, givmild vän. Det där är en av anledningarna till att jag älskade serien från första avsnittet. Det är ganska tillfredsställande att fantisera om att ha någon som honom omkring sig. Angående slutet: Det här är helt stört! Jag har aldrig haft tanken på att någon i gänget skulle få barn... Det har verkligen inte funnits med i Entourage-världen innan. Förbannat skön twist på det hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Fattar inte hur de ska lyckas knyta ihop säcken med bara ett avsnitt kvar. Visst kan de lämna serien med en stor cliffhanger inför en (eventuell) film, men ändå. Jag tror inte på det. Turtle fick sina pengar, Drama får göra sin film och Vince får träffa journalistbruden. Men Aris skilsmässa? E's unge? Vince's framtida karriär? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Fattar inte hur de ska lyckas knyta ihop säcken med bara ett avsnitt kvar. Visst kan de lämna serien med en stor cliffhanger inför en (eventuell) film, men ändå. Jag tror inte på det. Turtle fick sina pengar, Drama får göra sin film och Vince får träffa journalistbruden. Men Aris skilsmässa? E's unge? Vince's framtida karriär? Jag satt i morse efter avsnittet var slut och gapade. Kan för inget i världen förstå hur de ska få sista avsnittet till ett värdigt avslut. Plus att en film är det nog inte på tal om förens om minst 2 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2011 Har hört att sista avsnittet är 1 timme så det lär ju ge mer tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 Bara drygt 11 timmar kvar. Tagg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 Bara drygt 11 timmar kvar. Tagg! Elva timmar?! Avsnitten brukar ju finnas ute på söndagskvällarna. Varför inte nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2011 Ser ju verkligen inte fram emot sista avsnittet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Då var det slut då! Det var en del fina scener, måste jag säga... När Ari fick sin fru tillbaka, när Vince övertalade Sloan att ge Eric ännu en chans mm. Tyckte dock lite synd om Scott när han bara stod där i sista scenen. Och varför var inte Billy med på planet för? När eftertexterna börjar, se till att ni skippar till slutet av dem, för det finns en extrascen där: Potentiellt vad filmen ska handla om? Fyfan vilket erbjudande alltså. Kan inte vara lätt att välja mellan frugan och obegränsat med pengar sådär, "stackars" Ari. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Sett det tre gånger nu. Fan, känns ju som att förlora ett par av sina bästa vänner det här. Post-Entourage-depression. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Var avsnittet på en timme? Tänkte se det ikväll. Vill egentligen inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Post-Entourage-depression. Minst sagt... Det här suger. Var avsnittet på en timme? Tänkte se det ikväll. Vill egentligen inte. Nix, 31 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Alltså, jesus. Borde varit dubbelavsnitt imo men faaaan, sitter här och är tårögd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Lite halvmysigt klipp att kolla på efter avsnittet: http://www.hbo.com/entourage/episodes/8/96-the-end/video/after-the-finale?autoplay=true&cmpid=ABC124 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Lite halvmysigt klipp att kolla på efter avsnittet: http://www.hbo.com/e...ue&cmpid=ABC124 Vafan, det såg ju ut som att ingen av dem ville att det skulle ta slut, och det går ju bra för serien så... FLER SÄSONGER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 12 september, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2011 Det absolut bästa avsnittet i hela serien. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts