L_Voll Skrivet 16 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2011 De ställde precis samma fråga för fyra timmar sedan och nu har 2000 nya, arga kommentarer gjorts. Tar de med Sasha i nästa säsong så är det fan katastrof. Haha jag såg också det! Hoppas verkligen inte Sasha har facebook, kan inte vara bra för självförtroendet Jag själv hoppas verkligen att hon är ute ur bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 19 februari, 2011 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2011 Haha! Lil' Entourage från senaste American Dad http://www.youtube.com/watch?v=EyIPGa__S9c 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Vet inte om det bara var jag som noterade att Jerry Ferrara såg smalare ut i slutet av senaste säsongen... Nu har han i alla fall gått ner hela 23kg! Säsongsstart om en månad btw! 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2011 Oj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2011 Trailer S08 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 8 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2011 Trailer S08 gu6_eIlbZu4 Varför ska de envisas med 8 avsnitt? I alla fall, övertaggad för sista säsongen. Och det verkar som att den kommer bli grym. Hade dock förväntat mig en "glad" säsong. Ända sen säsong 1 så har varannan säsong varit "glad" och varannan varit "ledsen". Alltså, ena har det gått bra för gänget, andra sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2011 Kuken att det brast mellan herr och fru Gold . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2011 Inatt sänds första avsnittet på säsong åtta! (w00t) :w000t: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2011 Inatt sänds första avsnittet på säsong åtta! (w00t) :w000t: Whaaat! Är det äntligen dags?? Vet du vilken tid GMT +! ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2011 Whaaat! Är det äntligen dags?? Vet du vilken tid GMT +! ? 10:30PM ET, vilket jag tror är 03.30 hos oss. Lyckas fan aldrig konvertera tider rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 1 timme!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 (redigerad) 10:30PM ET, vilket jag tror är 03.30 hos oss. Lyckas fan aldrig konvertera tider rätt. Tror inte du lyckades nu heller, det är väl 6 timmars skillnad mellan oss och E(S)T? http://wwp.greenwich...a/eastern-time/ Den där säger att klockan är 9:48, vilket betyder att det är cirka 40 minuter kvar innan det sänds. Undrar om man kan hitta en live stream någonstans. Edit: Bra första avsnitt! Redigerad 25 juli, 2011 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 25 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Riktigt fin säsongsstart! Drama är så klockren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2011 Ser fram emot första avsnittet Men ska nog vänta en vecka tills jag har installerat mig i min nya lägenhet, orkar inte se på laptop. På tal om Entourage så såg jag precis "Teenage Paparazzo", en dokumentär av Adrian Grenier om en 14-årig paparazzi-fotograf i Hollywood. Lite småintressant faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2011 (redigerad) Entourage är så bra att jag får ångest varje gång jag inser att det är på väg att ta slut... Redigerad 26 juli, 2011 av Kebab 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 Riktigt bra avsnitt! Deppigt men ändå förhoppningsfullt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juli, 2011 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2011 Riktigt bra avsnitt! Deppigt men ändå förhoppningsfullt Jag tycker inte att det var så deppigt. Att huset brann ner är ju egentligen rätt positivt; en ny intressant start för alla nu när samtliga har pengarna att göra egna saker. Fast risken finns ju att själva Entouraget faller samman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2011 Jag tycker inte att det var så deppigt. Att huset brann ner är ju egentligen rätt positivt; en ny intressant start för alla nu när samtliga har pengarna att göra egna saker. Fast risken finns ju att själva Entouraget faller samman? Du har rätt, deppigt var inte rätt ordet. I och med att det är sista säsongen skulle det vara ett logiskt slut att "entouraget" upphör precis som serien i sig, men det skulle nog inte uppskattas av fansen. Fast då skulle de kunna hitta varandra i biofilmen sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2011 Mysigt andra avsnitt. Jag gillar verkligen Walsh sedan han blev clean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 2 augusti, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2011 Mysigt andra avsnitt. Jag gillar verkligen Walsh sedan han blev clean. Gillade inte Walsh förra säsongen, i alla fall inte i början, men nu är han så jävla skön! När han satt och grubblade i avsnitt två var så kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts