Karatemorfar Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 (redigerad) Har kollat ungefär en säsong nu (inte från början dock) och har börjat tröttna lite. Känns ganska repetetivt. Annars är serien rätt bra, och jag vet inte riktigt hur andra säsonger är. Fortsätt bara. Redigerad 2 juni, 2010 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Har kollat ungefär en säsong nu (inte från början dock) och har börjat tröttna lite. Känns ganska repetetivt. Annars är serien rätt bra, och jag vet inte riktigt hur andra säsonger är. Du är som mig, jag tyckte S01-02 var pesten, serien kändes bara som något lamt försök till att locka folk in till hollywood-livet. Sen drog jag igenom S03 och två dagar senare var jag fast. 94% full of shit. Som sagts tidigare så är jag inget fan av Entourage, vilket jag själv tycker är synd. Men kollade på säsongspremiären idag och jag tyckte faktist att det avsnittet var mycket underhållande. Kan det vara så att serien blir bättre efter som 2 första säsongerna, för jag tröttnade som sagt i mitten av S02. Konstigt som sagt. Jag såg fram till typ ep14 på S02, sen tröttnade jag på serien och fann den inte särskilt bra, men nu har jag sett båda avsnitten på S06 och jag har tyckt båda har varit skitbra. Får väl ge det en sista chans, annars skiter jag i det och fortsätter på S06 Jag är såld, 'nuff said. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 (redigerad) Inget Redigerad 4 juni, 2010 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 4 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 juni, 2010 Du är som mig, jag tyckte S01-02 var pesten, serien kändes bara som något lamt försök till att locka folk in till hollywood-livet. Sen drog jag igenom S03 och två dagar senare var jag fast. Jo, fast alltså jag har tyckt att det är bra, men tröttnat för att det inte känns som att det händer så mycket nytt. Samma sakerhänder igen typ. Hur som helst, vilken säsong är det som går på 6an just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Jo, fast alltså jag har tyckt att det är bra, men tröttnat för att det inte känns som att det händer så mycket nytt. Samma sakerhänder igen typ. Hur som helst, vilken säsong är det som går på 6an just nu? Det händer jävligt mycket bra grejer i säsong tre! Tror det är säsong fyra som går på sexan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 11 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 juni, 2010 Det händer jävligt mycket bra grejer i säsong tre! Tror det är säsong fyra som går på sexan. Okej, får kolla in den. Kanske se från början någon gång om jag har tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Dåliga och bra nyheter: "…Television is about to get 500 percent less douchey, as HBO's Entourage is calling it quits next season, according to executive producer Mark Wahlberg. Marky Mark says that the final season in 2011 will be a shorty, with only six episodes. BUT! Vince and the boys will finish things up with a movie, because apparently Wahlberg thinks that's what we want. [MTV]" Bara en kort säsong efter årets.. Men en film kan vara intressant, om dom duger till att skriva den rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 14 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2010 Dåliga och bra nyheter: "…Television is about to get 500 percent less douchey, as HBO's Entourage is calling it quits next season, according to executive producer Mark Wahlberg. Marky Mark says that the final season in 2011 will be a shorty, with only six episodes. BUT! Vince and the boys will finish things up with a movie, because apparently Wahlberg thinks that's what we want. [MTV]" Bara en kort säsong efter årets.. Men en film kan vara intressant, om dom duger till att skriva den rätt! Tråkigt! Iofs har Entourage funnits ett väldigt bra tag nu och serien hade inte kunnat fortsätta på samma sätt i all evighet. Ser fram emot filmen, hoppas den går upp på bio i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Äntligen är dagen här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Äntligen är dagen här. När kan man titta!? Vilken tid alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 När kan man titta!? Vilken tid alltså? 07x01 Stunted - Sunday Jun. 27th, 2010 10:30/9:30c on HBO Så, det bör ligga uppe på nätet runt 4-5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 Taggar med säsong sex idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 27 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 (redigerad) Äntligen är dagen här. JIPPIE! Hade inte tänkt på att det närmade sig så den plågsamma väntan uteblev, förutom ikväll då! Redigerad 27 juni, 2010 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 JIPPIE! Hade inte tänkt på att det närmade sig så den plågsamma väntan uteblev, förutom ikväll då! Inte bara Entourage - utan Top Gear har också säsongspremiär! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 27 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2010 (redigerad) Har under våren kört igenom alla säsonger minst tre gånger känns det som, fan så skönt det ska bli med en ny säsong! Edit: Love it! Redigerad 28 juni, 2010 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 30 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Tyckte inte första avsnittet var något vidare. Och jag förstod inte riktigt vilka tjänster Turtles tjejer jobbade med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 30 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2010 Tyckte inte första avsnittet var något vidare. Och jag förstod inte riktigt vilka tjänster Turtles tjejer jobbade med. Det är nog meningen att man ska undra lite men det lutar ju åt någon form av eskortfirma av sexuell natur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Tyckte inte första avsnittet var något vidare. Och jag förstod inte riktigt vilka tjänster Turtles tjejer jobbade med. Som jag förstår det är det bara som vilken taxifirma som helst, fast det är lite dyrare, med flådigare bilar och snygga tjejer som kör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 Som jag förstår det är det bara som vilken taxifirma som helst, fast det är lite dyrare, med flådigare bilar och snygga tjejer som kör. This. Det har han väl till och med pratat om i säsong fem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 juli, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2010 This. Det har han väl till och med pratat om i säsong fem? Japp, avsnittet när han är med Jaime, "hot girls driving hot cars, we can call it limhoes!". Då trodde man dock inte att det skulle bli något som han tänkte livnära sig på , lät mer som ett skämt. Samma i säsong sex, innan han gav sig iväg till skolan igen. Var däremot väldigt oväntat att han faktiskt skulle gå igenom med planerna, trodde bara att det var något han ville göra för att han hade en flickvän och ville känna sig vuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts