DrStupid Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Helt sinnesjukt bra, wow! Indeed! SLOAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 (redigerad) Bästa avsnittet evar? Redigerad 6 oktober, 2009 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 (redigerad) Jag älskar Entourage! Senen i vilket Ari går bärsäk med paintball var ju klockren! Men det var en grej som störde mig som fan - Matt Damon . Visst det var för ett bra syfte, men de kunde ha gjort det i en annan arena än halva säsongsavslutning av Entourage. Redigerad 6 oktober, 2009 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 9 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 oktober, 2009 Men det var en grej som störde mig som fan - Matt Damon. Visst det var för ett bra syfte, men de kunde ha gjort det i en annan arena än halva säsongsavslutning av Entourage. Kanske var en del av dealen om han skulle vara med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 11 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2009 Matt Damon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Började titta på serien i förrgår, och nu är jag i mitten av andra säsongen. Den är ju sjukt underhållande! Jag har inte lärt mig alla namn, men brodern till Vince är ju så pinsam, hela tiden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Började titta på serien i förrgår, och nu är jag i mitten av andra säsongen. Den är ju sjukt underhållande! :yes: Jag har inte lärt mig alla namn men "brodern till Vince" är ju så pinsam, hela tiden . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Drama. Johnny Drama . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 13 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2009 Fanders! Kommer säsong sju först i sommar? Vill inte vänta tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Fanders! Kommer säsong sju först i sommar? Vill inte vänta tills dess Är det spikat? Har de sagt hur många säsonger de tänker göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 17 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2009 Är det spikat? Har de sagt hur många säsonger de tänker göra? Enligt Wikipedia kommer en sjunde säsong komma nästa sommar, jag har inte tittat på IMDB dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 november, 2009 Är det spikat? Har de sagt hur många säsonger de tänker göra? Säsong sju är annonserad att komma 2010, japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Vad handlar Entourage om egentligen? Har sett reklamer på Kanal 6 hela tiden, men aldrig orkat bry mig. Det låter som någon killversion av Brooke knows best. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Vad handlar Entourage om egentligen? Har sett reklamer på Kanal 6 hela tiden, men aldrig orkat bry mig. Det låter som någon killversion av Brooke knows best. I stora hela så handlar det om Vince, som är filmstjärna, och hans kompisar och hans äldre bror som är en (halvt) föredetta stjärna som bor med honom, det handlar mycket om deras förhållande och hur dom försöker hantera Hollywood-världen. Hitta nya jobb, festa, leva livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 Entourage har förklarats som "Sex And The City för killar". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2009 (redigerad) Vad handlar Entourage om egentligen? Har sett reklamer på Kanal 6 hela tiden, men aldrig orkat bry mig. Det låter som någon killversion av Brooke knows best. Om du läser förstaposten finns en rätt bra sammanfattning. (:!!! Nu har det ju iofs gått sex säsonger vilket medfört en del förändringar, men du får en bra bild ändå. Redigerad 21 november, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 2 juni, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Juste!! Det är sommar nu och Entourage kommer att återvända! 27 Juni är datumet! Teaser: http://www.youtube.com/watch?v=-WTpAa12Tw8 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Jag är bortrest nästan hela sommaren, det kommer bli skönt att komma hem i augusti och kunna se igenom nästan hela säsongen på direkten. Tycker det är tråkigt att en säsong är så kort, dock. Längre eller fler avsnitt borde göras.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Juste!! Det är sommar nu och Entourage kommer att återvända! 27 Juni är datumet! Teaser: http://www.youtube.com/watch?v=-WTpAa12Tw8 Grymt! Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 2 juni, 2010 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2010 Har kollat ungefär en säsong nu (inte från början dock) och har börjat tröttna lite. Känns ganska repetetivt. Annars är serien rätt bra, och jag vet inte riktigt hur andra säsonger är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts