Jump to content

Inga nya uppdrag efter high noon!

Recommended Posts

Jag har precis börjat spela GTA:SA igen efter en tids uppehåll då ja upptäckte att det inte fanns några fler uppdrag att göra efter att ja klarat high noon. Den enda är Z (för Zero, duh!) men den hänger ju inte ihop med övriga storyn.

Jag har gjort uppdraget "key to her heart" men får man key-card:et efter det? för ja minns inte om ja fått det eller inte. Har 42% progress med Millie men ja ser inte nånstans att ja kan ta de ifrån henne.

Nån som vet hur ja kommer vidare med storyn?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har precis börjat spela GTA:SA igen efter en tids uppehåll då ja upptäckte att det inte fanns några fler uppdrag att göra efter att ja klarat high noon. Den enda är Z (för Zero, duh!) men den hänger ju inte ihop med övriga storyn.

Jag har gjort uppdraget "key to her heart" men får man key-card:et efter det? för ja minns inte om ja fått det eller inte. Har 42% progress med Millie men ja ser inte nånstans att ja kan ta de ifrån henne.

Nån som vet hur ja kommer vidare med storyn?

Du måste få 100% på Millie tror jag. Jag har precis börjat med henne. (Första playthrough, satt fast på flygskolan men klarade igår)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittar inte heller några nya uppdrag. En FBI snubbe sa åt mig att köpa en flygplats och lära mig att flya. Jag har gjort det nu, jag har min licens, men kan inte hitta några nya uppdrag. Jag har letat i timmar, överallt.

ja hörde i den här tråden att man skulle ha 100% progress med millie, men de stämmer inte. Ja har 40% och de som gjorde att ja fick nya uppdrag efter high noon var när ja klarade flygskolan-uppdragen. Ja vet inte hur bra du måste klara skolan, men efter det så får du 4-5 uppdrag därifrån, när du gjort ett par av dom så började de ringa som fan för mig, sen började allt igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor