Wahlis Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 (redigerad) *Jag kan inte radera grejer från datorn utan att få ångest 2 sekunder senare. *Jag måste tvätta håret varje morgon, annars känns det som om det kliar i hårbotten dagen ut. trots att det inte gör det om jag verkligen tänker att det inte kliar. *Jag har haft en allergi i ett år nu utan att veta vad det är. *Jag uppträder så "normalt" som möjligt hemma , som om någon tittar på mig 24/7 (såg truman show när jag var liten) *Jag har haft ett märke på armen som såg ut som en slags alien grej från någon film. btw , hej GTASAJTEN ( min första post : ) Redigerad 23 oktober, 2007 av Wahlis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 *Jag kan inte radera grejer från datorn utan att få ångest 2 sekunder senare. *Jag måste tvätta håret varje morgon, annars känns det som om det kliar i hårbotten dagen ut. trots att det inte gör det om jag verkligen tänker att det inte kliar. *Jag har haft en allergi i ett år nu utan att veta vad det är. *Jag uppträder så "normalt" som möjligt hemma , som om någon tittar på mig 24/7 (såg truman show när jag var liten) *Jag har haft ett märke på armen som såg ut som en slags alien grej från någon film. btw , hej GTASAJTEN ( min första post : ) Tvätta håret måste jag också göra varje morgon, även om jag har sköljt det kvällen innan. Angående din allergi kanske du borde gå och ta några stickprov (heter det så?). Och välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wahlis Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 Angående din allergi kanske du borde gå och ta några stickprov (heter det så?). har gjort det xD dock slutade doktorn och det bler strul x) så jag måste göra't igen :< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2007 har gjort det xD dock slutade doktorn och det bler strul x) så jag måste göra't igen :< Fast stickproven är inte alltid helt säkra. Jag har tydligen stark hundallergi, vilket jag inte märkt alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 (redigerad) Tagentbordet måste vara rakt o musen ska vara på ett sätt oxå TV kontrollen måste ligga rätt på bordet, den får inte vara sne.. KOmmer inte på mer nu, fyller i senare Redigerad 24 oktober, 2007 av Remoob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 24 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2007 Tagentbordet måste vara rakt o musen ska vara på ett sätt oxåKommer inte på mer nu, fyller i senare Same. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Har märkt en sak på senaste tiden. Varje gång jag kliver av en buss så känns det som att jag glömt något i bussen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Jag HATAR verkligen att äta samtidigt som jag är piss- eller skitnödig, det är verkligen skitjobbigt (höhö). Ibland går jag på toa innan jag äter trots att jag inte är nödig, bara för att försäkra mig om att jag inte blir nödig medans jag äter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Tagentbordet måste vara rakt o musen ska vara på ett sätt oxå TV kontrollen måste ligga rätt på bordet, den får inte vara sne.. KOmmer inte på mer nu, fyller i senare Samma här, min OCD-lidande vän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2007 Samma här, min OCD-lidande vän Och då var vi tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2007 Orkar itne skriva ner 5 men en sak som jag hatar är att om jag är pissnödig när jag spelar så går jag aldrig på toaletten förrän typ en timme senare. Vet inte varför men man glömmer bort det ibland, börjar tänka på det osv. Va fan hur svårt ska det vara att resa sig från stolen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Melao Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Satt hela kvällen igår och läste igenom Kom på en sak.. Har en 2cm lång liltå, inte nog med det, har ett mini födelsemärke under också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Kom på en sak som jag själv stör mig ganska mycket på. Om jag har börjat på ett spel och slutar mitt i spelet för att sedan återuppta spelandet nån/några dagar/veckor efter så måste jag alltid börja om från början Gäller inte om det går en eller två dagar, mer åt 3 dagars hållet det börjar gällas för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Remoob Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Kom på en sak som jag själv stör mig ganska mycket på.Om jag har börjat på ett spel och slutar mitt i spelet för att sedan återuppta spelandet nån/några dagar/veckor efter så måste jag alltid börja om från början Gäller inte om det går en eller två dagar, mer åt 3 dagars hållet det börjar gällas för mig Om du är i slutet i svåraste spelet som ingen klarat.. börjar du om då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Satt hela kvällen igår och läste igenom Kom på en sak.. Har en 2cm lång liltå, inte nog med det, har ett mini födelsemärke under också Läser du fort? ~3timmar för att läsa 14 sidor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2007 Lol * Jag kan vifta på min tån bredvid stortån, fast bara på vänstra foten. Kan vifta på båda lilltårna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Om du är i slutet i svåraste spelet som ingen klarat.. börjar du om då? Jaa Jag vet inte riktigt varför, men jag känner mig så osäker om jag återupptar spelet så många dagar efter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 (redigerad) Capslock, scrolllock MÅSTE vara av och numlock MÅSTE vara på. Jag kan sova jättetungt, min bror kan gå och rota i skåp utan att jag vaknar, men småsaker som att en pingisboll studsar vaknar jag av. Kan kolla på en film, pausa mitt i och sen komma tillbaka några timmar senare och fortsätta kolla. edit :Som halo också, kan sitta och vara pissnödig som fan i en timme typ innan jag går på toa. Tangentbordet måste vara snett. Har nästan alltid fötterna på bordet när jag sitter och skriver vid datorn, när jag spelar så sitter jag på min ena fot och den andra har jag på min baslåda Redigerad 3 november, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2007 Capslock, scrolllock MÅSTE vara av och numlock MÅSTE vara på. Jag kan sova jättetungt, min bror kan gå och rota i skåp utan att jag vaknar, men småsaker som att en pingisboll studsar vaknar jag av. edit :Som halo också, kan sitta och vara pissnödig som fan i en timme typ innan jag går på toa. Precis samma. -- - Alla möbler i mitt rum måste stå rakt. Finns bara fyra riktningar att ha dom. Inget får stå snett. - Jag måste ha en hög med tidningar/böcker vid sängen, fast jag sällan läser innan jag somnar. - Allt i min skrivbordslåda ska vara i ordning. Samma med mina bokhyllor. Sängen däremot, bäddar jag bara om någon är på besök. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 november, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2007 Väldigt underhållande tråd när man har tråkigt må jag säg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts