oskarofrya Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Hej! Finns det nått sätt att kopiera min kompis mobilsvar så att jag får samma som honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 (redigerad) Försök spela in det på något vis? Annars har jag svårt att tro att en sådan funktion finns. Edit: Hej Redigerad 22 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 spela in det med mobilen.. sen får du skicka det till datorn och spela upp det där till mobilen när du ringen in.. spela in funktion brukar finnas i "mer" menyn då du ringer.. iaf på w800i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 spela in funktion brukar finnas i "mer" menyn då du ringer.. iaf på w800i Japp, är likadant på de flesta (alla) Sony Ericsson-mobiler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 23 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Spela in kan bli lite svårt då jag har en übergammal Nokia 7250i, men tack ändå ni som svarat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts