Kebab Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 När jag startade datorn nyss så såg jag en ikon (nere vid klockan) som jag inte har sett förr. När jag trycker på den så kommer det här upp: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Mitt internet har även krånglat sen igår, kan det ha något med det här att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Fråga varför nån annan som har använt datorn vill sätta upp en MySQL-server på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 När jag startade datorn nyss så såg jag en ikon (nere vid klockan) som jag inte har sett förr. När jag trycker på den så kommer det här upp: Jo tack, den har jag haft många ggr, inte en blekaste vart den kommer ifrån. =/ Jag har fått bort den genom att ... ominst Windows Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Du har lyckats skaffa något databasprogram för MySQL, kolla om du kan ta bort det i Lägg Till/Ta bort program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 SQL är ju en databas så det kan vara vilket program som helst som använder databas för något. Jag har för mig att jag fick den där när jag installerade Visual Studio. Du kan nog avinstallera den via kontrollpanelen eller bara stänga av den i StartupCPL (google). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Skumt, det var ingen annan som hade använt datorn då när det kom fram första gången.. Tror inte jag har installerat nåt annat heller. Jag kan inte hitta den i Lägg till/Ta bort program.. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Skumt, det var ingen annan som hade använt datorn då när det kom fram första gången.. Tror inte jag har installerat nåt annat heller. Jag kan inte hitta den i Lägg till/Ta bort program.. :/ Har du testat tabort det manuelt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Har du testat tabort det manuelt? Mja, jag kan liksom inte hitta den någonstans. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts