Colan K Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Jag var så seriös, jag glömde bort det. Jo. Gillade alltid google video mer själv. Filmerna laddades upp alltid och det var clean så sätt. Inte bästa kvaliten men. Sedan kom ju youtube där också.. Usch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Jo visst.. Tredje världskriget kommer självklart hända om youtube går ner. Det var schysst sida förr. Nu? Nej tack Varför är den inte bra nu då`? Oj jag glömde, alla andra gillar den nu så då kan inte du göra det, för du vill ju sticka ut. Man kan ju inte gilla sånt som andra gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 (redigerad) YouTube är den i särklass populäraste sidan att ladda upp filmer på. Har inga konkreta bevis men det är ju iallafall den största. Har för mig att hela Scarface finns på YouTube uppdelat i typ 40 delar eller något. Stängs YouTube så aktiverar jag Devil Trigger, skriv upp det. Redigerad 23 maj, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Det är ju synd, hur ska man nu kunna titta på en galen kristen fjant som påstår att evolutionen är djävulens verk? nej, dom får då inte stänga ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Det är ju synd, hur ska man nu kunna titta på en galen kristen fjant som påstår att evolutionen är djävulens verk? nej, dom får då inte stänga ner. Åk till Uppsala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Äg! ÄG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Detta behöver inte tas för mycket på allvar... För det första så är detta skrivet i Aftonbladet, för det andra så blir det i värsta fall så att alla klipp som man lägger upp kommer få godkännas av Youtube innan alla kan se dom, ungefär som Snyggast.se... För er som har för vana att se "riktiga" filmer på youtube, too bad for you bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Åk till Uppsala. Han bor i Uppsala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Youtube ägs numera av google, och google är ett amrikanskt företag eller hur? edit : http://sv.wikipedia.org/wiki/Google Huvudkontor Mountain View, Kalifornien, USA SYND EU Redigerad 24 maj, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Youtube ägs numera av google, och google är ett amrikanskt företag eller hur? edit : http://sv.wikipedia.org/wiki/Google Huvudkontor Mountain View, Kalifornien, USA SYND EU Inte för jag vet hur EU planerar att göra, men du du tror inte att de visste vem som äger YouTube och landet innan de drog igång det hela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Varför skulle YouTube behöva stänga för att EU tycker så? Man flyttar bara YouTube-verksamheten till USA och fortsätter som vanligt (Om den inte redan finns där). Precis. Flashback-verksamheten blev förbjuden I Sverige och då flyttades den utomlands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Inte för jag vet hur EU planerar att göra, men du du tror inte att de visste vem som äger YouTube och landet innan de drog igång det hela? Dem vet säkert vad dom gör. Jag undrar bara hur fan dom ska stänga ner ett företag som kommer från USA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 (redigerad) Dem vet säkert vad dom gör. Off Topic: Gaaah! Våldtäkt! Dem -> de, och var konsekvent om du ska köra med dom! --- Mm, undrar jag också. Det borde ju komma upp mer fakta & nyheter om det här! Redigerad 24 maj, 2007 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Åk till Uppsala. Han bor i Uppsala. Nein, jag bor utanför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Dom rör inte youtube. Dom skulle få jävligt mycket problem med hackers, får vi hoppas på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Dem vet säkert vad dom gör. Jag undrar bara hur fan dom ska stänga ner ett företag som kommer från USA.. Som sagt, är det EUs avsikt med den nya lagen; att sänka youtube? Nej det är det(antagligen) inte. Det är ju rena spekulationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Som sagt, är det EUs avsikt med den nya lagen; att sänka youtube? Nej det är det(antagligen) inte. Det är ju rena spekulationer. Det låter som det på topicen iaf, har inte läst så mkt @The dude HAHAHA tänkte inte så mkt vet mkt väl det där.. =DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts