Esperanto Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) Är det nån som vet hur man pelar Paul McCartney' Live adn let die på piano? joag har kollat runt och detta är vad jag har hittat: G____________Bm__________C__________D7 When you were young and your heart was an open book Men jag fattar fortfarande. ska man bara trycka ner G-ackordet en gång från början och sedan flytta till Bm. Det låter så tomt. Redigerad 22 maj, 2007 av Esperanto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Är det nån som vet hur man pelar Paul McCartney' Live adn let die på piano? joag har kollat runt och detta är vad jag har hittat: G Bm C D7 When you were young and your heart was an open book Men jag fattar fortfarande. ska man bara trycka ner G-ackordet en gång från början och sedan flytta till Bm. Det låter så tomt. Ibland skriver dom det så dumt att man måste veta när man ska byta själv också... Bm:et kanske inte kommer föräns på "were" eller nått istället... Lyssna på låten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 22 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 ok men det förstår jag, men ka man fortfarande bara trycka ner ackordet G en gång eller flera gånger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Är det nån som vet hur man pelar Paul McCartney' Live adn let die på piano? joag har kollat runt och detta är vad jag har hittat: G____________Bm__________C__________D7 When you were young and your heart was an open book Men jag fattar fortfarande. ska man bara trycka ner G-ackordet en gång från början och sedan flytta till Bm. Det låter så tomt. Lyssna på låten och försök spela med med de ackorden. Efter ett tag brukar det lösa sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts