VickeX Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Ja alltså hej. Ikonerna till Sony Ericsson File Manager kommer automatiskt upp efter man installerat det. Och man får inte välja att man inte vill ha dem där. Och jag vill inte avinstallera hela programmet, bara bli väck ikonerna. Huuur gör man detta? Tack på (eller är det i?) förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Tweak UI kan ta bort den antar jag. http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Programmet är skit rakt igenom. Om du vet något alternativ får du gärna säga till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Är det samma program som använder för att föra över bilder från datorn till mobilen? i så fall har jag problem med hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Är det samma program som använder för att föra över bilder från datorn till mobilen? i så fall har jag problem med hur man gör. Gå bara in i mobilen via datan (t.ex. "hårddisk H:") och leta dig igenom tills du hittar det rätta stället. Sedan är det bara att ta bort/klistra in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Gå bara in i mobilen via datan (t.ex. "hårddisk H:") och leta dig igenom tills du hittar det rätta stället. Sedan är det bara att ta bort/klistra in. Det är för dom med minnes kort. Inte dom med internminne. För mig (har både minnes kort och intern) så når jag minnes kortet vi den här datorn, Och mobilens interminne når jag via SE File Manager. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Jag når internminnet med min W810. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Jag når internminnet med min W810. Om du menade det där till mig så menade jag från datorn. Att komma åt dom olika minnena från datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Gå bara in i mobilen via datan (t.ex. "hårddisk H:") och leta dig igenom tills du hittar det rätta stället. Sedan är det bara att ta bort/klistra in. Ok tack, ska testa, vet inte hur många gånger jag har försökt, har fått olika tips men alla har det blivit fel på, men som sagt...ska testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts