kneppson Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Går det att fuska på GTA utan att den klagar på att man har fuskat varje gång man sparar spelet? FInns det nån save editor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Nej det går inte. Det är ju bara bra ju, vill man fuska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Nej det går inte. Det är ju bara bra ju, vill man fuska? Tror inte att det finns. Egentligen borde spelet crasha då man sparar med vissa fusk, tyvärr är det inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Tror inte att det finns. Egentligen borde spelet crasha då man sparar med vissa fusk, tyvärr är det inte så. Dom skulle inte bry sig eftersom dom laddar ner det. Nej, det är bättre om hela datorn kraschar istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hansolo86 Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 ja har använt health cheat 1 gång, kommer det påverkar om man kan få 100% i slutet? Finns det något sådant "straff" om man fuskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 ja har använt health cheat 1 gång, kommer det påverkar om man kan få 100% i slutet? Finns det något sådant "straff" om man fuskat? Vissa säger att det straffar sig, andra säger att det inte gör det och att de provat. Jag tror på båda parterna, och säger att det kan straffa sig, om man fuskar innan/efter/under tiden man gjort nåt i t.ex storyline, visst antal gömda saker, innan/efter vissa specialuppdrag, etc. Tips: Fuska inte om du vill vara säker på att kunna få 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Har man inte nåt 100 %, fuskar och sen sparar. Då kan man sedan glömma att få 100 %. Fuskar man, och sedan stänger av spelet utan att spara så kan du fortfarande få 100 %. Så enkelt är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Har man inte nåt 100 %, fuskar och sen sparar. Då kan man sedan glömma att få 100 %. Fuskar man, och sedan stänger av spelet utan att spara så kan du fortfarande få 100 %. Så enkelt är det. Nej, men man vet att det KAN skita sig vid 99.9%. Vissa påstår sig ha klarat 100% med fusk, men läs ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2007 Nej, men man vet att det KAN skita sig vid 99.9%. Vissa påstår sig ha klarat 100% med fusk, men läs ovan. Märkte att det var omöjligt både på GTAIII och Vice City. I GTAIII kunde jag inte göra det första uppdragte med D-Ice, och i VC så gick dte bara inte. Så jag antar självklart att det inte skulle fungera i SA heller. Varför skulle Rockstar helt plötsligt acceptera fuskare? Men jag blir osäker ändå när du trots allt säger det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Märkte att det var omöjligt både på GTAIII och Vice City. I GTAIII kunde jag inte göra det första uppdragte med D-Ice, och i VC så gick dte bara inte. Så jag antar självklart att det inte skulle fungera i SA heller. Varför skulle Rockstar helt plötsligt acceptera fuskare? Men jag blir osäker ändå när du trots allt säger det. Mm, men eftersom det är så många som säger sig ha fått 100% med fusk så måste det ligga något i det. Det enda man kan vara säker på är: Har du INTE fuskat, kan det INTE skita sig vid 99.9%. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Dom skulle inte bry sig eftersom dom laddar ner det. Nej, det är bättre om hela datorn kraschar istället. Tänkte på PS2.. Håller dock med, datorn borde crasha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Mm, men eftersom det är så många som säger sig ha fått 100% med fusk så måste det ligga något i det. Det enda man kan vara säker på är: Har du INTE fuskat, kan det INTE skita sig vid 99.9%. Det är mycket möjligt det också. Men det är som du säger, bäst att spela och skita i fusk, annars känner man ju inte stoltheten. Cyprez: Ok. Men han snackade om save editor och annat skit som egentligen inte hör GTA till, och eftersom det inte hör till spelet så antog jag att vi snackade PC här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts