Jump to content

Fuska på GTA

Recommended Posts

ja har använt health cheat 1 gång, kommer det påverkar om man kan få 100% i slutet? Finns det något sådant "straff" om man fuskat?

Vissa säger att det straffar sig, andra säger att det inte gör det och att de provat. Jag tror på båda parterna, och säger att det kan straffa sig, om man fuskar innan/efter/under tiden man gjort nåt i t.ex storyline, visst antal gömda saker, innan/efter vissa specialuppdrag, etc.

Tips: Fuska inte om du vill vara säker på att kunna få 100%.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har man inte nåt 100 %, fuskar och sen sparar. Då kan man sedan glömma att få 100 %. Fuskar man, och sedan stänger av spelet utan att spara så kan du fortfarande få 100 %. Så enkelt är det.

Nej, men man vet att det KAN skita sig vid 99.9%. Vissa påstår sig ha klarat 100% med fusk, men läs ovan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, men man vet att det KAN skita sig vid 99.9%. Vissa påstår sig ha klarat 100% med fusk, men läs ovan.

Märkte att det var omöjligt både på GTAIII och Vice City. I GTAIII kunde jag inte göra det första uppdragte med D-Ice, och i VC så gick dte bara inte. Så jag antar självklart att det inte skulle fungera i SA heller. Varför skulle Rockstar helt plötsligt acceptera fuskare? Men jag blir osäker ändå när du trots allt säger det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Märkte att det var omöjligt både på GTAIII och Vice City. I GTAIII kunde jag inte göra det första uppdragte med D-Ice, och i VC så gick dte bara inte. Så jag antar självklart att det inte skulle fungera i SA heller. Varför skulle Rockstar helt plötsligt acceptera fuskare? Men jag blir osäker ändå när du trots allt säger det.

Mm, men eftersom det är så många som säger sig ha fått 100% med fusk så måste det ligga något i det. Det enda man kan vara säker på är:

Har du INTE fuskat, kan det INTE skita sig vid 99.9%.

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mm, men eftersom det är så många som säger sig ha fått 100% med fusk så måste det ligga något i det. Det enda man kan vara säker på är:

Har du INTE fuskat, kan det INTE skita sig vid 99.9%.

:P

Det är mycket möjligt det också. Men det är som du säger, bäst att spela och skita i fusk, annars känner man ju inte stoltheten.

Cyprez: Ok. Men han snackade om save editor och annat skit som egentligen inte hör GTA till, och eftersom det inte hör till spelet så antog jag att vi snackade PC här.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor