Jojje Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Finns det någon mod eller sådant så att man kan hoppa in i en bil som passagerare, och inte köra eller putta ut föraren? Bara lifta, som i Just Cause. Skulle vara tacksam om någon kunde upplysa mig om något sådant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Jag tror bara det går åka med på internet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohanK Skrivet 3 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2007 Jag tror bara det går åka med på internet... Japp det funkar jätte bra. Man trycker G. Men för mig funkade tex vattenplanet inte att sitta 2 stycken i men det kanske bara var en inställning på servern jag och min kompis provade båda två men funkde sämre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts