antepanteboy Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Its here!! Finalen mellan Qouad och Kebab och någon av dom ska vinna en weekend på en lyxkryssare till Gtastunting och en kaka Eran utmaning: Utför den bästa combon med faggio innehållande 3 akter, tex. Bump2grind2stoppie eller Stoppie2grind2grab eller något sådant, ni har fram tills Torsdag kväll 18.oo på er. Lycka till! Redigerad 20 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 DET STAVAS LEAGUE FÖR TRETTONDE GÅNGEN! GL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 DET STAVAS LEAGUE FÖR TRETTONDE GÅNGEN! GL lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Oh herrejävlar! Har nästan aldrig använt faggion, så det här ska bli intressant. Tyvärr måste jag be om uppskjuten deadline, gärna till söndagen. Just nu i början av veckan har jag mycket skolarbete, bland annat sista provet på matte A (vilket jag måste få MVG på om jag ska få det på hela kursen). Vad sägs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Oh herrejävlar! Har nästan aldrig använt faggion, så det här ska bli intressant. Tyvärr måste jag be om uppskjuten deadline, gärna till söndagen. Just nu i början av veckan har jag mycket skolarbete, bland annat sista provet på matte A (vilket jag måste få MVG på om jag ska få det på hela kursen). Vad sägs? Jag tar gärna lite extra tid, ska ha en bok utläst till på torsdag (som jag, dum som jag är) inte ens börjat läsa. Söndag låter bra, har aldrig stuntat med faggio heller xD blir spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Då blir det söndag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Som ni vet var jag pro med faggion på min tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Som ni vet var jag pro med faggion på min tid. "På din tid?" XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 maj, 2007 Ja ni, det här var svårt. Jag har gjort en combo som är. Mja.. det är kanske inte riktigt en combo heller. Inte heller speciellt snygg. Men det får duga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 27 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Deadline! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 DOUBLE FORFEIT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Ledsen, skolarbete och mammas 50-årsdag fick prioriteras före det här. Men jag bjuckar iallafall på en precisionstoppe2packer2grind2land. tevlingsbidrag_fraagetecken_.zip Grattis Qouad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Ledsen, skolarbete och mammas 50-årsdag fick prioriteras före det här. Men jag bjuckar iallafall på en precisionstoppe2packer2grind2land. tevlingsbidrag_fraagetecken_.zip Grattis Qouad! Asså, får verkligen ursäkta. Skulle snarare säga grattis till dig Kebab, jag kan inte stunta med faggion. Så det blev en tråkig final detta :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Det här var bajs tyckte jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 27 maj, 2007 Det här var bajs tyckte jag. Det var minst sagt bajs, men jag hittade inga spots...och jag är verkligen värdelös med faggio'n. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Det har var tyvärr ganska signifikativt för hela tävlingen, men... ...vi fick iaf fram en vinnare, grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Kan tyvär inte se replayen efter som att jag inte har SA installerat på datorn, men efter som att qouad inte fick fram något så antar jag att kebab vinner, GRATTIS! Vinnst nr.1 Vinnst nr.2 Du vinner också en kväll med den här förtjusande damen Redigerad 28 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Men vad tråkigt det här blev. Jag skulle gärna se en ny final, och denna ska glömmas bort helt och hållet. Med andra ord, skulle Qouad vinna den nya finalen så vill jag inte se nåt snack som "Grattis, synd att du inte vann den riktiga finalen.. " Det här är nämligen inte en riktig final enligt mig. Vafasen, gtasajtens första och kanske enda stuntingliga borde få ett mer värdigt slut. Så, vad säger ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Blommor och choklad till alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 28 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Jodå, så gör vi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts