Icicle Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Hej.. Jag hittade en gitarr här för några veckor sedan (aukustisk). Jag började spela lite ifrån en gammal sångbok jag hittade och tycker det är jättekul. Problemet är att jag har slut på låtar och skulle gärna vilja ha några att spela. Gärna några man vet vilka det är och inte så svåra då jag är nybörjare. Länka gärna till någon sida med gitarrackord till olika låtar, det vore schyst. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Musik, Film och Grafik-forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) EDIT: Marky hann före :'( Redigerad 20 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 EDIT: Marky hann före :'( Vilket svin jag är! - För att ge den här tråden lite mer syfte: http://www.ultimate-guitar.com/ kanske har något för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Eller 911tab.com personligen tycker jag att UG är bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Här är två bra sidor som jag ofta använt när jag vill hämta ackord. *Betty Lou's guitar site - Enkla ackord och ganska kul sida. *Chordie - Lite mer seriös sida, med svårare ackord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Här är två bra sidor som jag ofta använt när jag vill hämta ackord. *Betty Lou's guitar site - Enkla ackord och ganska kul sida. *Chordie - Lite mer seriös sida, med svårare ackord. *Betty Lou's guitar site - Enkla ackord och ganska kul sida. Fräsig sida Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts