oskarofrya Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Hej! Jag skulle vilja köra Slax på min dator parallellt med XP, men det är så att jag inte har någon CD-RW / DVD-RW, men på deras hemsida står det att man kan starta det med ett USB-minne (som jag har). Men jag får inte igång det, jag antar att det har något med BIOS startinställningar att göra, men jag vet inte vad jag ska ändra. Så det skulle vara kul om någon snäll forumit skulle kunna hjälpa mig med detta problem... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Om ditt BIOS klarar av att boota från USB-sticka så är det bara att följa guiden här och sen så ska det funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskarofrya Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Om ditt BIOS klarar av att boota från USB-sticka så är det bara att följa guiden här och sen så ska det funka. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts