kebabkurt Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Jag fixade ihop mitt Live igår. Att tanka Demos och navigera och liknande fungerar perfekt. Men att spela online går inte. Jag har ju nu guld eftersom man får en månad gratis Live när man connectar till Live för första gången men ändå funkar det inte. Det kommer inte ens upp servers när jag letar på t.ex. gears of War. På CoD 3 går det att få upp players, men inte att connecta till dem. Jag kan inte heller spela Halo 3 betan. Jag tankade den igår men när jag ska spela står det att min nyckel är för gammal eller att betan tagit slut. Jag lackar, inte fan är den slut, och nyckeln, den kan väl inte ens bli för gammal! Vet någon vad mina prooblem med Live kan bero på eller hur jag skulle kunna fixa dem så skulle jag vara mycket tacksam. Det går ju t.om. snabbt att tanka demos, vad fan är upp med mitt Live!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=40907 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Har du chippat din xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Har du chippat din xbox? Nein. Microsofts support suger balle förresten, varför är det nån ryss som bryter konstant i luren?, jag lackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts