GTA Sweden Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 själv röstar jag på ganska värt pengarna pga att det e så mycke bugar och för kort och tråkig story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag tycker storyn är underbar den första filmen är skit bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 själv röstar jag på ganska värt pengarna pga att det e så mycke bugar och för kort och tråkig story trots alla buggar är vice city världen bästa och roligaste spel....å då kan det inte vara annat än värt pengarna .......... förresten......hur mycke betalade ni ? <----- ganska bra att veta när det handlar om ifall spelet är prisvärt själv betalade jag 529 kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 jag röstade på "vet inte"...därför att det e för många buggar och spelet e lite för kort...The Getaway e mykke grymare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag tycker storyn är underbar den första filmen är skit bra!!! jag håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag röstade ganska värt pengarna för jag köpte det för 629 å det e dyrt även för ett bra spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 ala dagen sspel är dyra=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Jag röstade ganska värt pengarna för jag köpte det för 629 å det e dyrt även för ett bra spel. f*an va dyrt !!!! Webhalen.com ska d va !!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Varför heter du Ge ta a Vajs Sitty? Hade det inte ha varit bättre med Ge te a Vajs Sitty? Jag köpte förresten mitt på Siba för 649:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Varför heter du Ge ta a Vajs Sitty? Hade det inte ha varit bättre med Ge te a Vajs Sitty? Jag köpte förresten mitt på Siba för 649:- för att jag gjorde fel ! ...... inget annat ....... alla köper ju d så j*vla dyrt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA Sweden Skrivet 19 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 jag ändrar mig till att det ät värt pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 för att jag gjorde fel ! ...... inget annat ....... alla köper ju d så j*vla dyrt He he. Jag kommer ihåg när vi tjafsade om det. Du sa att inget nickname kunde va fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 He he. Jag kommer ihåg när vi tjafsade om det. Du sa att inget nickname kunde va fel. nej men d är ju sant faktiskt ....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 nej men d är ju sant faktiskt ....... ja! egenligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 jag tycker att dom skulle kunnat buggtesta spelet ett tag till så skulle jag rösta på värt pengarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 öpte mitt på spelbutiken.se för 499:- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 nej men d är ju sant faktiskt ....... Ja men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy vercetti Skrivet 19 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 jag köpte mitt för 500 spänn tack vare att den kostadde 6 hundra men jag hade förhandsb så jag får 50 kr rabatt.... men kvinnan som sålde den trodde den kostade 550 från början så jag bara stod helt tyst och var inte ärlig och fick den därför för 499kr..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 20 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2003 Din lilla skurk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marcus vercetty Skrivet 28 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2003 bad boy spank him hahahahaaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts