Kiedis Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 I går när jag kom till jobbet så tog jag mig en redig frulle Till lunch (som även blev min middag) så gjorde jag mig en klassisk ceasarsallad med kyckling, parmesan och krutonger Skulle postat igår med det skett sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 JÄTTEGOTT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Till lunch (som även blev min middag) så gjorde jag mig en klassisk ceasarsallad med kyckling, parmesan och krutonger http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/zlnKa0gZPVlC.jpg Oj, blev du verkligen mätt på det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Middag. http://pici.se/pictures/HwkhEDSPl.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Oj, blev du verkligen mätt på det där? Nej, men hade inte tid att äta något mer sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Såg tråden lite försent men här är vad jag åt idag bortsett från några mackor i morse: minitomater, en näve cashewnötter och en pepsi max, har typ ingen aptit kvar sen den hårda helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Detta åt jag idag, det var gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) Daz frukost kl 04:00 Daz lunch kl 14:00 Redigerad 28 maj, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Jag fattar inte hur folk kan äta så lite och så dåligt. Skulle själv må allvarligt dåligt om jag inte fick i mig både en rejäl lunch och middag. Får se vad det blir ikväll, kanske slänger upp en bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Jag fattar inte hur folk kan äta så lite och så dåligt. Skulle själv må allvarligt dåligt om jag inte fick i mig både en rejäl lunch och middag. Håller med. Ät! Era undernärda anorektiska svennar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 (redigerad) http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/ejcrrobtqizt.jpg edit: fick inte thumbnailen att funka Redigerad 28 maj, 2007 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2007 Jag fattar inte hur folk kan äta så lite och så dåligt. Skulle själv må allvarligt dåligt om jag inte fick i mig både en rejäl lunch och middag. Får se vad det blir ikväll, kanske slänger upp en bild. Ärligt talat så skulle jag inte bli förvånad om människor tar kort på t ex choklad och säger att det är deras middag. Men jag vet inte, samhället är påväg utför eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Jag fattar inte hur folk kan äta så lite och så dåligt. Skulle själv må allvarligt dåligt om jag inte fick i mig både en rejäl lunch och middag. Får se vad det blir ikväll, kanske slänger upp en bild. Vet inte om du syftade på mig... Men det där är bara 1/3 av min mat... åt upp resten innan bilden togs ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Vet inte om du syftade på mig... Men det där är bara 1/3 av min mat... åt upp resten innan bilden togs ^^ Vad var det resterande då? Två liter cola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Vet inte om du syftade på mig... Men det där är bara 1/3 av min mat... åt upp resten innan bilden togs ^^ Vad var det resterande då? Två liter cola? Sen när började man äta Cola? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 Den här tråden är kul! Här bidrar jag med min standardmiddag då jag inte orkar laga till något mer ordentligt. Två ugnsbakade Felix Minipizzor Mozarrella. Jag lägger på några skivor herrgårdsost och sedan in i ugnen (ingen micro här inte! blir så mycket knaprigare och godare med riktig ugn). Nu förtär jag dem tillsammans med ett glas Del Monte-juice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 maj, 2007 (redigerad) Middag. Huvudvärk? Redigerad 30 maj, 2007 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Wtf. Jag brukar äta 10köttbullar som mest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Wtf. Jag brukar äta 10köttbullar som mest. Är man hungrig så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts