KvaddadPadda Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Neh, bara fika. Vad är/var det i glaset? Redigerad 19 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag åt fiskgratäng, ingen bild tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 2x 90g's skrovmål med extra ost + 50cl Coca-Cola. Fettbildande? Ohyes. Ah. Fick lust att åka till Frasses nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Åt på McDonalds idag då jag var i Gävle med min mor, far och flickvän Jag åt en BigTasty&co + en cheeseburgare + Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Åt på McDonalds idag då jag var i Gävle med min mor, far och flickvän Jag åt en BigTasty&co + en cheeseburgare + Usch, inte bra för träningen... () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Usch, inte bra för träningen... () Joru. Är ju just vad det är Fett är bra grejer det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Joru. Är ju just vad det är Fett är bra grejer det Bra om man bulkar ja... Aja, nog med offtopic nu. () Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Jag svullade. Redigerad 19 maj, 2007 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Tog av pastasåsen jag gjorde på jobbet, den innehöll: bajoonskina, champinjoner, broccoli, paprika, soltorkadtomat creme fraiche och grädde. Ingen bild på den tyvärr, tar bild på morgondagens lunch och middag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 I glaset var det faktiskt Oboy, även om det är svårt att tro det. Har fått något slags mystiskt pulver som inte går att blanda med mjölk, utan du får andvända en kaffe-latte-blandare och sedan spä ut resten med Coffe Mate... om det inte fungerar då får du antingen hälla ut det resterande pulvret som ligger ovanpå eller äta upp det med en tesked. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vilken jävla tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Vilken jävla tråd. Ja, snart kommer det väl trådar som "Vart befann du dig idag?", "Vad hade du för kläder på dig idag?" eller "Vilka toaletter har du besökt?". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Ja, snart kommer det väl trådar som "Vart befann du dig idag?", "Vad hade du för kläder på dig idag?" eller "Vilka toaletter har du besökt?". Nej jag vet. "Vem som låser tråden först the ultimate showdown!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Fiskpinnar. Redigerad 20 maj, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Fiskpinnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Ja, snart kommer det väl trådar som "Vart befann du dig idag?", "Vad hade du för kläder på dig idag?" eller "Vilka toaletter har du besökt?". Jag skulle, helt ärligt, tycka det var skitkul fast vart man befann sig finns ju vardagssnack till, men att se vad folk har på sig vore skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Jag skulle, helt ärligt, tycka det var skitkul fast vart man befann sig finns ju vardagssnack till, men att se vad folk har på sig vore skojDet har väl funnits en liknande tråd i Allmänt tidigare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) X Redigerad 20 maj, 2007 av Mr.Magic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pillipossa Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Käkade kebabtallrik och Fanta Lemon Mums... Läskande gott Förresten, vet nån om Fanta Lemon finns i Sverige. Om ni undrar så är flaskan från den senaste resan till Serbien (påsklovet). Tog med minst 10 2 liters flaskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Det har väl funnits en liknande tråd i Allmänt tidigare? Ye.. Och denna kommer inte bli bättre. Vi har vad? 2 bilder som verkligen är bilder på vad folk ätit. så, stfu om ni inte har bilder jävla drägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts