oscarw_89 Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Ladda upp en bild på vad du åt till middag! Hoppas dena idé kan bli till något kul.. Man måste ju helst inte komentera andras måltid utan att visa vad man själv åt. Bolotti bönor, spenat, paprika, köttbitar .. tor det e gris, med feaost och lite annat i mitten och marinerade..: Redigerad 19 maj, 2007 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Min pizza är redan borta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Hahahaha, asgrym tråd! kom du på det själv eller har du snott det från nåt forum? Jag har tyvärr ingen bild på vad jag åt, men det var kycklingfilé och klyftpotatis oSCAR: vem hade lagat den d'är maten? Redigerad 19 maj, 2007 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Kanske fel del av forumet Redigerad 19 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Om inte denna är tråden som är mest Intresseklubben antecknar så vet jag inte vad. Jo. Jag käkade korv med bröd plus mos. Allvarligt. Det gjorde jag. Sedan varma mackor. Plus en polly påse med resten av colan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Har ingen kamera för tillfället, och ingen middag kvar heller för den delen, men idag åt jag två middagar: 1 Förrätt: Macka med laxpaté, någon röra och räkor. Huvudrätt: Kycklingfilé, pressad potatis och vitlökssås. Efterrätt: Glass och jordgubbar. 2 Ost och skinkpaj, och räkpaj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Tog tyvär ingen bild, men nog kan jag skriva vad jag åt idag... Först åt jag grillad fläskfile med potatisgratäng och bearneisesås. Gott som fan. Och sen så åt jag jordgubbar med chokladpudding och gammaldags vaniljglass till efterätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag åt potatisgratäng. Ni vet nog hur det ser ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Hahahaha, asgrym tråd! kom du på det själv eller har du snott det från nåt forum? Jag har tyvärr ingen bild på vad jag åt, men det var kycklingfilé och klyftpotatis oSCAR: vem hade lagat den d'är maten? Så här kom jag på idén: Jag hjälpte en ung trollkar (nämner inte vid namn:P) med hans hemsida. Han frågade massa över msn så jag glömde nästan bort att äta. Och när jag micrade maten som min mamma och pappa har lagat så kom jag på att jag skulle "spama" tebaks på honom och ta ett kort på maten och skika över msn, och då kom jag på den briljanta idén att starta en tråd där man laddar upp bidler på va man käkat. EDIT: Om ni inte har bild kan ni la försöka måla maten i paint eller ta ett kort på den tomma talriken.. eller nä. ingen bra idé Redigerad 19 maj, 2007 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) 2x 90g's skrovmål med extra ost + 50cl Coca-Cola. Fettbildande? Ohyes. Redigerad 19 maj, 2007 av KvaddadPadda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Jag åt lax. Så här ser en lax ut: Redigerad 19 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Hmm... vad åt jag idag? *tänker* Just det... Leverbiffar bild saknas Potatis Lingonsylt Mjölk Och fel forum btw. Mig veterligen så har mat inte nåt med varken musik, film eller grafik att göra Redigerad 19 maj, 2007 av Quattro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
humankiller58 Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag åt korv ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Och fel forum btw. Mig veterligen så har mat inte nåt med varken musik, film eller grafik att göra Vi ska ta BILDER på maten, idiot. ---- Oscar: Din mat såg inte god ut Bönor ser så lustiga ut, har inte ens vågat smaka Jag åt kycklingfiléer som var fyllda med ost och skinga och soltorkade tomater. Till det ris och god sås, för sent för bild nu dock xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
humankiller58 Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag åt kycklingfiléer som var fyllda med ost och skinga och soltorkade tomater. Till det ris och god sås, för sent för bild nu dock xD Cordon Blué ? lr de kanske är Fläskfilé föresten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag åt korv ja Usch va äckligt det såg ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
humankiller58 Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Usch va äckligt det såg ut Problem med korv me bröd ? ._. hade ingen rostad lök hemma :'( XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Vi ska ta BILDER på maten, idiot. Tack för det fina smeknamnet. Usch va äckligt det såg ut Neh, det såg gott ut ju. Blev faktiskt lite hungrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 http://img516.imageshack.us/img516/2960/dsc00012tt9.jpg Neh, bara fika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Neh, bara fika. Liten bild... Vad är det för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts