guesswhosbackk Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Alltså finns det något program som man sätter in den tid man vill att musen ska klicka på en ruta? t ex om jag sätter in tiden 19:59 då ska musen klicka precis då. Ganska svårt o förklara. Medans det så kan ni försöka tänka ut vem jag är, iaf alla mod o admins Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Medans det så kan ni försöka tänka ut vem jag är, iaf alla mod o admins Finns nog inte så många som bryr sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Medans det så kan ni försöka tänka ut vem jag är, iaf alla mod o admins Det är bara för dom att kolla IP, flicka lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Det är bara för dom att kolla IP, flicka lilla. Antagligen är hans IP nytt, flicka lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Medans det så kan ni försöka tänka ut vem jag är, iaf alla mod o adminsVarför ingen poll för? Fan vilken dålig tråd Ingen poll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Antagligen är hans IP nytt, flicka lilla. antagligen har han fortfarande samma isp, lilla gumman @Marky: http://home2.owc.net/~mojow/civic/pics/expressions/CaptainObvious.jpg Redigerad 19 maj, 2007 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Medans det så kan ni försöka tänka ut vem jag är, iaf alla mod o admins Orka bry sig, om det nu kommer fram kommer nog de flesta komma med kommentaren: 'Happ' EDIT: Många ord som börjar med kom- Redigerad 19 maj, 2007 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guesswhosbackk Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) antagligen har han fortfarande samma isp, lilla gumman @Marky: nepp, har ett nytt ip, lilla ho12. men vet någon nått program... Redigerad 20 maj, 2007 av guesswhosbackk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 (redigerad) + http://ds.qj.net/uploads/articles_module/61551/Alarm%20Clock.jpg Redigerad 21 maj, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Tror ingen kommer hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Tror ingen kommer hjälpa dig Amen to that brother. Och ingen bryr sig nog om vem du är! Förmodligen bara nån dryg människa som fick sig själv bannad förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Tror ingen kommer hjälpa dig Antagligen så ville han inte ha hjälp, bara annonsera sin "comeback". Han blir ändå snart bannad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 + http://ds.qj.net/uploads/articles_module/61551/Alarm%20Clock.jpg EN REBUS!!! EN REBUS!!! WAHHH, JAG ÄLSKAR REBUSAR!!! Få se nu här... Reinfeldt och en klocka? Reinklocka? Nääh!!! Uhm... Statsminister-ur? Nej, fan det kan inte stämma!!! VAD KAN DET VARA?! Få se... Partiledare, nääh... Blå... Blåklocka! BLÅKLOCKA!!!!! JAG ÄLSKAR REBUSAR!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 EN REBUS!!! EN REBUS!!! WAHHH, JAG ÄLSKAR REBUSAR!!! Få se nu här... Reinfeldt och en klocka? Reinklocka? Nääh!!! Uhm... Statsminister-ur? Nej, fan det kan inte stämma!!! VAD KAN DET VARA?! Få se... Partiledare, nääh... Blå... Blåklocka! BLÅKLOCKA!!!!! JAG ÄLSKAR REBUSAR!!!! Haha, någon är klad hest idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 nepp, har ett nytt ip, lilla ho12. men vet någon nått program... har du nån aning om vad en isp är och hur man kan få veta vilken isp någon har med hjälp av ett ipnummer? lägg dig inte i saker du inte vet ett skit om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 har du nån aning om vad en isp är och hur man kan få veta vilken isp någon har med hjälp av ett ipnummer? lägg dig inte i saker du inte vet ett skit om Eller så kanske han använder en offentlig/kompis dator, lilla flicka. Fan gå och ät mygot-tårta istället för att vara en bitch här på forumet. Testa någon av dessa. http://www.sharewareconnection.com/titles/...use-clicker.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts