Lajnux Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Hatar allt som har med rallyspel att göra, men kommer testa demot bara för den snuskigt snygga grafiken. Just ja, du har ju skaffat dig en überdator inför DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2007 Just ja, du har ju skaffat dig en überdator inför DH Så über är den i för sig inte, endast 1GB RAM, så jag köper en till sticka på DH... Och på grafikkortet köpte jag ett hyfsat för att avvakta tills det kommer större utbud i DX10. Nog om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 (redigerad) Nu har jag ändrat mig helt o hållet. Köpter DiRT istället för FM2 ^^ Mitt Gamertag är iaf Malchezaar som ni såg tidigare... *sätter mig o nöter demo* Mina bästa tider är 2.29.11 i Hillclimbing och 1.06.55 med Imprezan. Redigerad 2 juni, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 16 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2007 Nu när man har kört fullversionen av DiRT så är det rätts så kul. Körde sönder en Lotus så jag kom på taket. Så en sa att vi behöver sjukvård!. Men jag rek er att testa fullverionen av DiRT mkt roligare än demot. fast en sak som är dåligt att det tar upp 10GB. Men jag tycker iaf att det är värt. En av de bästa Colin Mcrae spel jag har kört det är vad jag tycker iaf. Men ganska svårt med ratt till. Så jag tror jag sätter betyg Grafik helt klart 10/10 Menyerna nja det får 5/10 Känsla 10/10 Ljud 10/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts