D.E Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Nytt Colin McRae-spel på gång till Playstation 3 och Xbox 360! Det verkar väldigt häftigt med coola effekter, mycket bilar, simulatoraktig fysik och förstapersonsvy som val när man kör! http://ps3.qj.net/uploads/articles_module/70569/screenshot_163410_qjpreviewth.jpg http://www.enregistrersous.com/images/7bad49e4e530932dc29a3b14a6cb5bd8.jpg Finns en massa previews och trailers på http://www.youtube.com/. Kommer antagligen köpa spelet till min 360 när det kommer ut i Juni. Nån annan som tänkt köpa det? Redigerad 19 maj, 2007 av D.E Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Vad jag sett av klippen som finns ute så är det så långt ifrån simulator man kan komma, som vanligt med Colin McRae spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Vad jag sett av klippen som finns ute så är det så långt ifrån simulator man kan komma, som vanligt med Colin McRae spelen. Vad jag hört så ska det vara mer simulator-fysik i denna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Köp Forza Motorsport 2 istället . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Blä.. Spelar hellre Colin McRae 1 och 2 istället för dessa nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Ser rätt trevligt ut. Men jag är mest intresserad av banracing så jag köper FM2 ist. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Nytt Colin McRae-spel på gång till Playstation 3 och Xbox 360! Det verkar väldigt häftigt med coola effekter, mycket bilar, simulatoraktig fysik och förstapersonsvy som val när man kör! BILDER Finns en massa previews och trailers på http://www.youtube.com/. Kommer antagligen köpa spelet till min 360 när det kommer ut i Juni. Nån annan som tänkt köpa det? Får jag fråga vad som är så nytt med det? Eller har Colin McRae-liren alltid varit i 3:dje persons vy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Näe det är väl inget med det, men de flesta andra spel har inte det, och jag tycker att det är en jäkla kul feature. BTW, ser också fram emot FM2 mer... Nån som vill lira på Live när det släpps? Gamertags? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 BTW, ser också fram emot FM2 mer... Nån som vill lira på Live när det släpps? Gamertags? Me Me Me ! Gamertag: Malchezaar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Kommer antagligen köpa spelet till min 360 när det kommer ut i Juni. Nån annan som tänkt köpa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Gamertag: dempa32 Tror jag ska köpa en Microsoft Wireless Racing Wheel för Forza 2. Har redan byggt en "cockpit" med en äkta bilstol och allt, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Blä.. Spelar hellre Colin McRae 1 och 2 istället för dessa nya. W0rd -- Mycket friare och mycket mer nostalgi och mycket härligare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Åhh, äntligen ett nytt Colin McRae spel Länge sen Colin McRae Rally 2005 kom ut... Kommer självklart att köpa detta till PS3, men det blir tidigast i höst nån gång, eller nästa år, då jag knappast köper ett PS3 före i höst, september/oktober, får se... Trailerna ser helt fantastiska ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Testat demot på PC nu och är inte imponerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Testat demot på PC nu och är inte imponerad. KalleR vart kan man ladda ner demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 (redigerad) Laddade ner demot det till x360.. (fan det tog över 12 timmar) och jag tycker att det var rätt bra. Riktigt snygg grafik. Kanske köper det... PIKES PEAK FTW !!! Redigerad 25 maj, 2007 av Saleen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 KalleR vart kan man ladda ner demot? FZ går det fort som attan att ladda ner ifrån. --- Laddade ner och testade demot förut, grymt besviken. Visserligen otroligt snygg grafik, men det var usel fps jag fick (10-20..) och själva körkänslan var totalt värdelös, att köra på grus/jord gav bättre grepp än vad en F1-bil har på asfalt ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 25 maj, 2007 Tyckte detta var rätts så kul öndå fast detta är bara en demo. Men grafiken på menyerna var ej så über bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Saleen Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Men grafiken på menyerna var ej så über bra. Menyerna var skitsnygga! Iaf på mitt 360. några av dem snyggaste jag sett i spel hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Hatar allt som har med rallyspel att göra, men kommer testa demot bara för den snuskigt snygga grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts