Jump to content

Colin McRae DiRT

D.E
 Share

Recommended Posts

Nytt Colin McRae-spel på gång till Playstation 3 och Xbox 360! Det verkar väldigt häftigt med coola effekter, mycket bilar, simulatoraktig fysik och förstapersonsvy som val när man kör!

Finns en massa previews och trailers på http://www.youtube.com/.

Kommer antagligen köpa spelet till min 360 när det kommer ut i Juni. Nån annan som tänkt köpa det?

Redigerad av D.E
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nytt Colin McRae-spel på gång till Playstation 3 och Xbox 360! Det verkar väldigt häftigt med coola effekter, mycket bilar, simulatoraktig fysik och förstapersonsvy som val när man kör!

BILDER

Finns en massa previews och trailers på http://www.youtube.com/.

Kommer antagligen köpa spelet till min 360 när det kommer ut i Juni. Nån annan som tänkt köpa det?

Får jag fråga vad som är så nytt med det? ^_^ Eller har Colin McRae-liren alltid varit i 3:dje persons vy?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åhh, äntligen ett nytt Colin McRae spel :rolleyes: Länge sen Colin McRae Rally 2005 kom ut...

Kommer självklart att köpa detta till PS3, men det blir tidigast i höst nån gång, eller nästa år, då jag knappast köper ett PS3 före i höst, september/oktober, får se...

Trailerna ser helt fantastiska ut :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR vart kan man ladda ner demot?

FZ går det fort som attan att ladda ner ifrån.

---

Laddade ner och testade demot förut, grymt besviken. Visserligen otroligt snygg grafik, men det var usel fps jag fick (10-20..) och själva körkänslan var totalt värdelös, att köra på grus/jord gav bättre grepp än vad en F1-bil har på asfalt ungefär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor