Mark Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag använder Mozilla Firefox, och har råkat högerklicka på en bild här på forumet och klickat på "blockera bilder från beffoblablabla". Nu ser jag inte en del bilder som folk lägger upp. Hur kan jag "återställa" så att jag kan se bilderna igen? Tacksam för svar. Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jag använder Mozilla Firefox, och har råkat högerklicka på en bild här på forumet och klickat på "blockera bilder från beffoblablabla". Nu ser jag inte en del bilder som folk lägger upp. Hur kan jag "återställa" så att jag kan se bilderna igen? Tacksam för svar. Marky Verktyg -> Inställningar -> Innehåll -> Hämta automatiskt bilder -> Undantag Kanske fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Tack så mycket för det snabba svaret, nu funkar allt som det ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts