SilentViper Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Hej jag undrar om man kan få igång Screamer 2 Rally på Xp när jag laddar upp det så får jag svart bild och sen försvinner det så jag kommer tillbaks till skriv bordet eller hur man ska säga. Finns det något program till detta för att det ska funka på XP?. Vill gärna köra detta tror jag körde det sen jag var 8 9 10 11år så jag vill jätte gärna ha hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Åh åh åh, kan man få tag på detta spel någonstans? Alternativt 1:an Minns när jag spelade det, hade bara demo med en bana, men jag kunde den banan utan och innan Nostalgi på hög nivå om jag får spela det igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Åh åh åh, kan man få tag på detta spel någonstans? Alternativt 1:an Minns när jag spelade det, hade bara demo med en bana, men jag kunde den banan utan och innan Nostalgi på hög nivå om jag får spela det igen :'( Finns demo att ladda ner från Download.com från deras sida Men finns det något program så man kan lira detta? var gamla minnen detta EDIT: Qouad kolla hur snäll jag var Screamer-2-Demo Men det är bara en demo. Hoppas det duger Redigerad 18 maj, 2007 av agent47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Om du är säker på att det bara är XP:s fel kan du ju högerklicka på spelets exe-fil>fliken kompabilitet och ändra till Windows 98 eller 95 eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2007 Om du är säker på att det bara är XP:s fel kan du ju högerklicka på spelets exe-fil>fliken kompabilitet och ändra till Windows 98 eller 95 eller nåt. Testat det med. Men funkar ej :'( :'( . Funkar detta med Dosbox har lite problem att få igång DOSBOX eller hur det hete Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts