MiRRe Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Hejsan =) När jag spelade stalker så fanns det ett sikte för pistolerna men idag när jag startade upp och laddade mitt spar så var siktet borta, ganska irriterande. Någon som vet varför det har försvunnit? Väldigt tacksam för hjälp, har svårt för att sikta utan sikte Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Man är ju mer 1337 om man inte har sikte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Finns en officiell tråd.. Men aja, har du kollat kontrollerna om det är nån tangent som "togglar" siktet? Kan väl stå typ "toggle aim" eller nått liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Finns en officiell tråd.. Men aja, har du kollat kontrollerna om det är nån tangent som "togglar" siktet? Kan väl stå typ "toggle aim" eller nått liknande Jo men den tråden skrev dom i senast 2005 så hade man dragit upp den hade det väl blivit liv för det Men jag kollade options det står inget om toggle aim...fattar inte varför det har försvunnit...får väl ominstallera i värsta fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Du kollade nog i fel tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Du kollade nog i fel tråd. Okej men tack så mkt Då kan någon låsa tråden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts