yoou Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Var inne på GTAForums.com och tittade omkring lite, och såg att det hade kommit ut lite info från UK PLAY magazine. Kommentera gärna!Roman is thousands of dollars in debt, and gangsters re after him (this will probably lead Niko into troblue when starting his new life in New York)Niko's mobile phone can receive text messages, and can take pictures with the camera in the phone.Pedestrians aren't clones of each other meaning nothing identicalPedestrians act more realistic, they don't act like a collection of inbred day zombiesAlso speculated: changing weather effects, from the air con which is shown in the trailer where the fumes appaer out of themhttp://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=278623 Redigerad 18 maj, 2007 av yoou Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
yoda Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Var inne på GTAForums.com och tittade omkring lite, och såg att det hade kommit ut lite info från UK PLAY magazine. Kommentera gärna!Roman is thousands of dollars in debt, and gangsters re after him (this will probably lead Niko into troblue when starting his new life in New York)Niko's mobile phone can receive text messages, and can take pictures with the camera in the phone.Pedestrians aren't clones of each other meaning nothing identicalPedestrians act more realistic, they don't act like a collection of inbred day zombiesAlso speculated: changing weather effects, from the air con which is shown in the trailer where the fumes appaer out of themhttp://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=278623 Intresting.. Sa dom inte samma på GTA SA om att "pedestrians" ska vara smartare inte bara gå runt som idioter. Dom ljög då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Intresting.. Sa dom inte samma på GTA SA om att "pedestrians" ska vara smartare inte bara gå runt som idioter. Dom ljög då. På SA sa dom att "pedestrians" skulle ha mål, dom åker och pakerar bilen m.m. Men det här kommer bli bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 På SA sa dom att "pedestrians" skulle ha mål, dom åker och pakerar bilen m.m. Men det här kommer bli bättre. Och det gjorde dom också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Tur att uk play stavade så bra ;< Sen det där med lovord om fotgängarna har man fått höra ett par gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Pedestrians i SA åker även och handlar å sånt... har jag för mig, och träffar ibland personer på stan. Dock är AIn kass som fan, detta kommer bli MYCKET bättre. Mera mera mera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Pedestrians aren't clones of each other meaning nothing identical Det där tycker jag faktiskt är lite tråkigt. Nu kan man ju inte ha sina favorit civila längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Pedestrians aren't clones of each other meaning nothing identical Det där tycker jag faktiskt är lite tråkigt. Nu kan man ju inte ha sina favorit civila längre. Hur ska det fungera då? Att man inte kan se två likadana samtidigt då eller? För om an går till ett annat kvarter måste ju en likadan fotgängare kunna vara där? Är det samma person då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vinnie Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Hur ska det fungera då? Att man inte kan se två likadana samtidigt då eller? För om an går till ett annat kvarter måste ju en likadan fotgängare kunna vara där? Är det samma person då? Vadå måste? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Pedestrians aren't clones of each other meaning nothing identical Det där tycker jag faktiskt är lite tråkigt. Nu kan man ju inte ha sina favorit civila längre. Niko har ju en kamera i sin mobil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Niko har ju en kamera i sin mobil... Jag tror att han menar att han vill se sin favorit ute på gatan och höra honom säga något roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Ta en fin liten bild med kameramobilen på sin favorit ped så är allt klaaart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2007 Hur ska det fungera då? Att man inte kan se två likadana samtidigt då eller? För om an går till ett annat kvarter måste ju en likadan fotgängare kunna vara där? Är det samma person då? Jag såger bara en sak. Som de andra spelen. Så ska det fungera. Sen kan man mycket väl ta ett kort på sin favoritgubbe. Men man bestämer sig inte på en gång vem som är favoriten. Har han till exempel ha dödat dig, då vill ju du kunna hämnas. Nu kan man ju kanske inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 Vadå måste? Ja, tror du dom ska ha en inbyggd ansiktssimulator som skapar nya fotgängare hela tiden? Självklart måste det finnas en begränsning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 23 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 23 maj, 2007 I och med att IV släpps till konsoller med inbyggt Internet så kanske en "Pedestrian mod" med nya människor skulle kunna bli aktuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 24 maj, 2007 Pedestrians aren't clones of each other meaning nothing identical Det där tycker jag faktiskt är lite tråkigt. Nu kan man ju inte ha sina favorit civila längre. Håller med på ett sätt. Om det var så I San Andreas skulle jag sällan träffa ''seriemördaren''. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts