Jazz Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Finns det något program/hax/fusk/knep/knåp/tipps på att enkelt kunna besöka ALLA interiörer i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Finns det något program/hax/fusk/knep/knåp/tipps på att enkelt kunna besöka ALLA interiörer i SA? va e en interör för nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 18 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 va e en interör för nåt? http://sv.wikipedia.org/wiki/Interi%C3%B6r Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Finns det något program/hax/fusk/knep/knåp/tipps på att enkelt kunna besöka ALLA interiörer i SA? Allt jag vet är att alla är Blue Hell.. Men var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Allt jag vet är att alla är Blue Hell.. Men var? Jo, jag har för mig att de ska finnas en karta, och att man ska kunna ta sig till Blue Hell genom gymmet i Ganton.. men hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Jo, jag har för mig att de ska finnas en karta, och att man ska kunna ta sig till Blue Hell genom gymmet i Ganton.. men hur? Spawna en Jetpack där inne och flyg genom taket, flyger du rätt upp så kommer du till LC Annars så kan du starta nytt spel och typ spawna en Jetpack när du är i bilen med poliserna eller något sådant, var länge sen jag läste hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts