Bubbli Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Jag vet, it makes no sense och det är det som är meningen. Okej, jag hade inte sett grejset så jag blev osäker eftersom allt annat verkade på något sätt ha med något att göra. Skoj ändå Ser fram emot del tre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 juni, 2007 Mmm och det har jag gjort (t.ex. "De Go"-The Go) men namnet måste som sagt passa ihop med karaktären. Jag vet, it makes no sense och det är det som är meningen. Mucklor vore fint att ha med! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Härlig serie, men det verkar som att lite har kommit bort, t ex referenser till mig m.m. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Härlig serie, men det verkar som att lite har kommit bort, t ex referenser till mig m.m. Nu det där var divigt utta' helvete... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 3 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 , man måste vara lite självironisk. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juni, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2007 Mucklor vore fint att ha med! Can do. Härlig serie, men det verkar som att lite har kommit bort, t ex referenser till mig m.m. Well, det finns inga referenser till mig heller så vi sitter i samma båt.. Tack. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 vågar man fråga hur långt du kommit med nästa del, vill verkligen läsa den Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2007 vågar man fråga hur långt du kommit med nästa del, vill verkligen läsa den Han siktade på release runt Juli, om han orkar jobba så snabbt. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juni, 2007 Haha mycket bra serie! Läntar redan till Episod 3! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Hahaha, totalt underbar serie hoppas baram an får se sig själv på ett hörn i serien =) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 17 juni, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2007 Skön serie, forsätt så! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 26 oktober, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Hej. Det är fredag. Det är releasedag! Del 3+kommentarer finns nu tillgängliga i startinlägget! För det första måste jag igen lova mig själv att aldrig prata om/spekulera kring deadlines och releaser; jag pratade om release kring juli och vi vet ju hur det gick med det... Iofs LOVADE jag inte något men iaf. Om jag ändå går och lovar saker ska ni ta det med en nypa salt. Det enda jag KAN lova är att den här serien KOMMER att avslutas; jag KOMMER att göra 6 avsnitt, bara det finns ett intresse från er sida och forumet finns kvar. Det är bara fråga om NÄR. På tal om det så tog den här serien lätt 5-6 h/sida så det är alltså inget jag slänger ihop på en kväll. ^^ Som vanligt är jag väldigt tacksam för era kommentarer! Enjoy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Du har gjort det igen! Fantastiskt, fantastisk och åter fantastiskt. Så fick även jag komma med i ett hörn, trots att jag är rätt ny och inte så "känd" Tackar! Både spännande och rolig läsning, suveränt! Nord är ju så himla rolig (Bästa figuren denna gång också). Även Tweak och Kebab är otroligt sköna Jag kan inte hålla reda på varenda Mordos som springer ut och in här Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Underbart, underbart! Sjukt bra detaljer, du är mästaren Umberto. Hur kan du ha sån koll på forumet? Darkjak alltså Vad var grejen med Miss Canada-bandet runt mig? Vilka var personerna i fel rum? Förklaring Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Lajnux on the rocks, genialiskt! Otroligt bra episod Umberto! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Lajnux on the rocks, genialiskt! Otroligt bra episod Umberto! Känns mycket grymmare när man får va med själv ju, doesn't it? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Underbart Umberto. Darkjak var bara för klockren Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Så.. mycket.. detaljer.. och interna.. skämt! Alltså. Jag älskar det här. Och jag älskar dig. Det faktum att någon faktiskt sitter och lägger en massa tid på sånt här för ett forum som vårat är verkligen ovärderligt. Jag ser det verkligen som en sorts gåva till forumet. Skrattade högt vid vissa tillfällen, bland annat genom hela nummer 311. Du är en mästare, går inte att säga så mycket mer än så. Nu ska jag läsa igenom del 3 en gång till! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Spot on! Haha, darkjak är ju verkligen ett fall för sig. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 26 oktober, 2007 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2007 Tur man loggade in och så såg man denna direkt! Skitbra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts