Mark Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Råttan = Kloakråttan? Redigerad 19 maj, 2007 av Marky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) Läst den första delen! ÄLSKAR DEN!! ' Läst del två, riktigt bra gjort!! Och mitt namn finns ju där... Redigerad 19 maj, 2007 av Merkky Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 "skribbendomen" Härlig serie! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Vad innebar råttan då? Kloakråttan som härjade förut. Innan våran tid. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Råttan = Kloakråttan? Kloakråttan som härjade förut. Innan våran tid. AH! HAHAHA! HAHQAHHA!!! POSTHUNT!!! :mellow: :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 AH! HAHAHA! HAHQAHHA!!! POSTHUNT!!! Jag hade inte läst andra sidan när jag skrev det.. men enjoy. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Kloakråttan som härjade förut. Innan våran tid. Ahh, minns honom. Fast han finns fortfarande kvar, under ett annat nick. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Ahh, minns honom. Fast han finns fortfarande kvar, under ett annat nick. Minns han också (har varit medlem längre än vad många tror ), tror han heter Krax numera. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Skit bra! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Hur många delar siktar du på?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Hur många delar siktar du på?? Jag gissar på sex delar Väldigt underhållande serie. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Hur många delar siktar du på?? Står i trådnamnet. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Någon annan än jag som ser en viss likhet mellan herr C-P i serien och herr Ken Rosenberg i gtaspelen? Grym serie för övrigt Umberto. Dock, såg jag inte mig någonstans... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 20 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 (redigerad) Någon annan än jag som ser en viss likhet mellan herr C-P i serien och herr Ken Rosenberg i gtaspelen? Grym serie för övrigt Umberto. Dock, såg jag inte mig någonstans... Alldeles korrekt. P-C (! ) är inspirerad av Rosenberg, det ska jag inte sticka under stol med. -- Vad gäller råttan så tänkte jag inte på nån medlem öht, den gjorde jag bara som en kul grej. Btw. kommer jag att skriva ett inlägg med all "trivia", förklaringar, referenser, goofs m.m. som förekommer i del 2 senare. -------- Till sist vill jag rikta ett stort tack till er alla för de vänliga orden, de värmer i vårvärmen! Eftersom de är den enda "lön" jag får för det här är de guld värda! Jag ska göra mitt bästa för att hålla kvaliteten på samma nivå i del 3, även om jag inser att det kan bli svårt. Än en gång tack! Redigerad 20 maj, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Den var ju bra. kommer käsa nästa del också Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Står i trådnamnet. Jag är så jäkla uppmärksam. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Btw. kommer jag att skriva ett inlägg med all "trivia", förklaringar, referenser, goofs m.m. som förekommer i del 2 senare. TACK! Hade faktiskt tänkt efterlysa en sån sak. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Tack, tack. Men tyst nu och kom på nåt eget! Så jäääffla bra! Och så Vickesson :'( Kan inte vänta på del 3. Baaah!! Såjäävlabrraaa! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2007 Kudos. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 31 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 maj, 2007 Hur går det med del 3?? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts