Umberto Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Redigerad 21 april, 2008 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Riktigt bra. Tummen upp Fortsätt, väntar redan till ep3. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Väldigt skön gjord måste jag säga. Hoppas nästa episoderna är lika bra. Skrattade mycket Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KvaddadPadda Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Haha . "Att leta igenom en skitig lägenhet är som att sätta på en hora". Jättebra! Ska bli spännande att läsa del 3 . Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Dom blir bara bättre och bättre. Som du skrev tidigare hade du satsat på detaljer, och det syntes. Humorn var på topp genom hela episoden och jag kan knappt vänta till nästa nummer kommer ut i butiken! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Splendid! Gillar hur du lagt in ett foto av AngryAxel i lägenheten, och skämtet med P-Cs blogg, hans och Tux ansiktsuttryck var guld värda! Och självklart torpeden Tony Siana... Hoppas han/jag överlevde. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Längtar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Jävla siana, skulle precis skriva det om fotot. Underbart! Undrar vad det står på den svarta tavlan i trappuppgången, där det står vilka som bor i huset. Jag urskiljer "Von Kebab" men inget mer. Någonting med StellHell längst ner till höger, och nåt "Corleone" över Kebab, kanske? Älska alla detaljer R2D2-roboten Vad är det med Michael Scofield-bilden med Wanted tryckt under? Heel Stell inc. ja, jag skrev allt eftersom jag läste.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 18 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Åh, tack tack för kommentarerna! Skylten: http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...a/zoomskylt.png Redigerad 18 maj, 2007 av Umberto Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 (redigerad) Raveneholm! Kul att man fick vara med i serien. Riktigt bra avsnitt! Gillade detaljerna, som sagt. Serbienlådan med hon som sjöng i ESC, råttan som gick nedför trappan, skylten med massa namn. Superb! Redigerad 18 maj, 2007 av RavenE Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Åh, tack tack för kommentarerna! Skylten: http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...a/zoomskylt.png Lajnusson Tack så mycket för att man får medverka i din serie! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Garvade som fasen, bra jobb! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Åh, tack tack för kommentarerna! Skylten: http://i46.photobucket.com/albums/f102/Cmd...a/zoomskylt.png Zomg! Frenzlund! Jag som nästan började gråta eftersom jag inte hade nämnts. :'( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 L'magnifikt! Väldigt välgjort! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2007 Raveneholm! Kul att man fick vara med i serien. Riktigt bra avsnitt! Gillade detaljerna, som sagt. Serbienlådan med hon som sjöng i ESC, råttan som gick nedför trappan, skylten med massa namn. Superb! Vad innebar råttan då? Alltså, den här serien är helt otroligt underbar och genialisk! Nu när jag läste den var jag så trött så att allt nästan flöt ihop, men imorgon ska jag läsa om den och leta fram alla internskämt och kopplingar. "von Kebab" - det låter nästan anständigt. Umberto: Du är bäst. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) 69 ! Grymt välutförd och välarbetad serie, bojkotta Kalle Anka; här har vi en riktigt talang! Verkar som om von kebab har en jobbig granne. Redigerad 19 maj, 2007 av Jazz Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 P-C, neurotisk hashrökare till er tjänst. Tja.. hur kan jag inte tycka om den? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Fantastisk. Skrattade igenom hela berättelsen och den var ju superb. Man ville hela tiden veta vad som händer härnäst Längtar tills nästa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 Vad innebar råttan då? Alltså, den här serien är helt otroligt underbar och genialisk! Nu när jag läste den var jag så trött så att allt nästan flöt ihop, men imorgon ska jag läsa om den och leta fram alla internskämt och kopplingar. "von Kebab" - det låter nästan anständigt. Umberto: Du är bäst. Vet inte. Vad var meningen med den, Umberto? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 19 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2007 (redigerad) "Antingen kommer du ner frivilligt eller så kommer du ner i en plastpåse!" Bra, mycket bra. Längatar tills nästa episod. Redigerad 19 maj, 2007 av Eudoros Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts