Jump to content

ManagerZone

pillipossa
 Share

Recommended Posts

Nån som testat detta rätt så spännande onlinespelet?

Spelet kan man säga går ut på att leda ditt egna lag till toppen. Du börjar i lägsta divisionen med ett amatörlag och tränar upp spelarna, lägger upp taktik och sen är det bara att gå ut på planen. Sen kan man vara med i cuper (betalning krävs).

Ni som är eller ska bli medlemmar på ManagerZone.com kan ni då säga vad ni heter, vad laget heter och i vilken division ni ligger i, så att jag kan skriva upp det på en lista? Sen så kan ni också diskutera angående ManagerZone och så kan ni skriva hur det går i eran serie...

Om ni undrar varför det står t.ex. Div 8.247 så är det så att det finns flera Div 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 och 1-serier.

Ha det så kul!

FOTBOLL

pillipossa - Namn: pillipossa_92 | Lag: IFK Eskilstuna | Division 8.620 | Placering: 7

JSHC - Namn: JSHC | Lag: FC Trollhättan | Division 8.2022 | Placering: 6

C-J - Namn: cjochen | Lag: Real Madrid FC | Division 8.1722 | Placering : 2

HOCKEY

pillipossa - Namn: PHiLLE___ | Lag: Eskilstuna HC | Division 7.360 | Placering: 3

Godfather - Namn: Gof | Lag: Järpen | Division 7.401 | Placering: 3

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade ett lag för typ 4-5 år sen som gick i kk pågrund av inaktivitet. För nån månad sen skapade ja ett nytt lag för att alla i skolan typ körde,

Användarnamn: cjochen

Lagnamnm Real Madrid CF

Utmana miig!

Oj glömde säga : Fotboll.

Redigerad av C-J
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som testat detta rätt så spännande onlinespelet?

Spelet kan man säga går ut på att leda ditt egna lag till toppen. Du börjar i lägsta divisionen med ett amatörlag och tränar upp spelarna, lägger upp taktik och sen är det bara att gå ut på planen. Sen kan man vara med i cuper (betalning krävs).

Ni som är eller ska bli medlemmar på ManagerZone.com kan ni då säga vad ni heter, vad laget heter och i vilken division ni ligger i, så att jag kan skriva upp det på en lista? Sen så kan ni också diskutera angående ManagerZone och så kan ni skriva hur det går i eran serie...

Om ni undrar varför det står t.ex. Div 8.247 så är det så att det finns flera Div 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 och 1-serier.

Ha det så kul!

FOTBOLL

pillipossa - Namn: pillipossa_92 | Lag: IFK Eskilstuna | Division 8.620 | Placering: 10

JSHC - Namn: JSHC | Lag: FC Trollhättan | Division 8.2022 | Placering: 10

C-J - Namn: cjochen | Lag: Real Madrid FC | Division 8.1722 | Placering : 2

HOCKEY

pillipossa - Namn: PHiLLE___ | Lag: Eskilstuna HC | Division 7.360 | Placering: 2

Godfather - Namn: Järpen | Lag: ??? | Division 7.??? | Placering: ?

Vafan?

Godfather - Namn: Gof| Lag: Järpen | Division 7.??? | Placering: 4

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vann min seriematch med 11-0. Min serie är sämst, förutom det laget som leder som jag spelar jämt mot, tyvärr torskade jag första mot honom och kommer förmodligen torska nästa mot honom också. Men en säker andra plats i ligan har jag iaf, även fast många matcher återstår.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Mitt Hockeylag Eskilstuna HC: Förlorade mot Rydobrök med 5-3, vilket gör att jag hamnar på 4e plats och att Rydobrök flyttar upp sig på 3e plats med större målskillnad än mig. Dock ligger jag bara 3 poäng från första platsen.

Mitt Fotbollslag IFK Eskilstuna: Vann mot Älmhult med 2-0, vilket gör att jag flyttar upp mig med 2 placeringar (8e plats). Ligger typ 9 poäng från kvalplats till division 7, så jag får nog göra upp en ny startelva och formation och se om det funkar.

Redigerad av pillipossa
Länk till kommentar
Dela på andra sidor