Renard Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Vilket av Gun och Red Dead Revolver håller längst? Jag är trött på att tröttna på ett spel efter två dagar. Och vilket är egentligen bäst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Själv tycker jag Red Dead e skönast! Åååååh minnen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Viktigast för mig är: Hållbarhet (Jag vill att spelet ska hålla länge, även efter storyn) Freeroam Man ska kunna rida Kanske lite minigames Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Tycker Gun är klart bättre, men det är på tok för kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Gun är kul men jag tycker det är lite.. eeeh.. hur ska man säga.. "jobbigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Gun är kul men jag tycker det är lite.. eeeh.. hur ska man säga.. "jobbigt". Det var stundtals ganska svårt, ja, men det gillade jag. Man får kämpa lite för att klara sig igenom, vilket gör det så mycket mer belönade när man väl klarat det Lite klyschigt att säga så kanske, men det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Jag har bara spelat Red Dead Revolver. Spelet höll ett ganska bra tag, och det fanns även lite minispel samt multiplayer på samma playstation 2 (har bara spelat det på PS2, vet inte om det finns på annan konsol). Om du vill ha ett riktigt nice western-spel till datorn tipsar jag om Call of Juarez. Riktigt skönt lir! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Nja, det ska vara på PS2. Just nu så lutar det åt GUN. Det verkar ha det som jag är ute efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts