mr_tobbe Skrivet 12 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 12 mars, 2008 fast någongång är väl inte helt fel att tämja på gränserna ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 13 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 mars, 2008 Oj, dödade jag tråden? Förlåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Undrar om det kommer att bli skotthål på människor? Skulle vara en frän grej. Kommer mig att tänka på Hitman (1 alltså), känslan av att spreja femtio kulor i någon då det lämnar efter sig skotthål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 18 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 mars, 2008 Jag ska återskapa "Mannen på taket"/"Den vedervärdige mannen från Säffle". Tar ett automatgevär och prickskyttegevär, klättrar upp på ett tak, ringer polisen och ger dem adressen till min position, en patrullbil kommer rullande, två polismän kliver lugnt ut och när de har ryggen mot mig sätter jag en salva var i deras ryggar. Sen rullar det på... Och precis som i boken/filmen skjuter jag bara mot poliser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2008 Synd bara att polishelikoptrarna kommer med sina grovkalibriga maskingevär o skjuter ihjäl en på några sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Måste bara säga att det va väldigt bra skrivet D.E, nästan så man inte ville att det skulle ta slut A håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 (redigerad) A håller med Vad har en apa med saken att göra? Redigerad 29 mars, 2008 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R8N Skrivet 29 mars, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2008 Vad har en apa med saken att göra? Han vet inte hur man sätter in den som signatur. Back to the topic .. Jag ska leka Lazer mannen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Robban380 Skrivet 4 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2008 (redigerad) Undrar om det kommer att bli skotthål på människor? Skulle vara en frän grej. Kommer mig att tänka på Hitman (1 alltså), känslan av att spreja femtio kulor i någon då det lämnar efter sig skotthål. Man ser på en bild att niko eller vad han heter har ett skott hål i armen kan vara möjligt Redigerad 4 april, 2008 av Robban380 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Det absolut första jag ska göra är att ta mig till "Brooklyn Brigde". Ta gångdelen, gå ut till mitten av bron. När jag där träffar en ensam och oskyldig fotgängare ska jag testa hur fightingen ser ut! Där ute på bron där ingen kan se händelsen och ringa polisen kan man ta sin tid på sig . Jag är ond! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Jag hoppas att det finns koder så att alla i staden blir galna och anfaller varandra så det blir fullt krig. För då leker jag Rambo och ser hur länge jag kan överleva i staden. Något annat jag ser fram mot är en riktigt ordentlig biljakt som i Amerikanska Actionfilmer. Något jag tycker har saknats. Möjligen kommer jag också spela en seriemördare som jagar en viss typ av människor (som jag gjorde i GTAIII) och följer dem tills de är ensamma innan jag slår till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Jag hoppas att det finns koder så att alla i staden blir galna och anfaller varandra så det blir fullt krig. För då leker jag Rambo och ser hur länge jag kan överleva i staden. Något annat jag ser fram mot är en riktigt ordentlig biljakt som i Amerikanska Actionfilmer. Något jag tycker har saknats. Möjligen kommer jag också spela en seriemördare som jagar en viss typ av människor (som jag gjorde i GTAIII) och följer dem tills de är ensamma innan jag slår till. Det har det funnits i VC och SA också (Tror det har funnits i alla gta-spelen när jag tänker efter). Men tror du redan visste det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Jag ska återskapa "Mannen på taket"/"Den vedervärdige mannen från Säffle". Tar ett automatgevär och prickskyttegevär, klättrar upp på ett tak, ringer polisen och ger dem adressen till min position, en patrullbil kommer rullande, två polismän kliver lugnt ut och när de har ryggen mot mig sätter jag en salva var i deras ryggar. Sen rullar det på... Och precis som i boken/filmen skjuter jag bara mot poliser. ååh vilken inspirations källa! tänker göra samma sak for sure!! Också tänker jag leka lite Charles Bronson och skjuta ihjäl punks med min revolver à la Death Wish. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Det har det funnits i VC och SA också (Tror det har funnits i alla gta-spelen när jag tänker efter). Men tror du redan visste det. Jepp, det visste jag. Det har blivit lite av en tradition att spela lite sånt i GTA-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2008 Längtar tills man har gjort första uppdraget och tagit sig sin första bil för att bara lugnt utforska staden på yttersta mest seriösa sätt... eller som när man av en slump råkar köra upp på en parkering nära Brooklynbron vid solnedgången... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Ska köra kring staden och söka de bästa skjut ställerna. Efter spaningen ringer jag till vapen killen och köper något kraftigt vapen t.ex en ak-47. Sen blir det pang pang, sedan ska man fixa snutarna också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Mitt drömscenario är detta. jag gör ett uppdrag för nån högt uppsatt boss som vill att jag ska döda en bedrägare till gänget som har stulit pengar. man väntar utanför hans hus med motorn avstängd och väntar in hans ankomnst. man ser hur han saktnar ner framför huset för att sedan gasa iväg i full fart och jakten är igång. både han och jag har 3 killar vardera i bilarna som skjuter på varandra. efter ett tag så skjuter ena killen från hans bil ett rocket launcher skott som får min bil att slira och slå in i väggen och gör den okörbar, ungefär samma sak hände hans bil eftersom den var för nära explosionen. en helikopter landar vid vracken och plockar upp bedrägaren och börjar lyfta jag tänker snabbt och springer in i en gränd och klättrar upp för en brandstege. när jag är på toppen av taket så ser jag att helikoptern håller precis på att stiga över hustaken och accelera bort mot hamnen men jag springer allt jag kan och kastar mig och hänger mig i helikopterns ena skena. det slutar med att jag drar upp mig och sitter på skenan och väntar på att helikoptern har landat för då kommer bedrägaren få en liten överraskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 (redigerad) Ska köra kring staden och söka de bästa skjut ställerna. Efter spaningen ringer jag till vapen killen och köper något kraftigt vapen t.ex en ak-47. Sen blir det pang pang, sedan ska man fixa snutarna också. Om jag förstått det rätt kommer det vara ganska svårt att gå bärsärkagång i det här spelet, iaf jämfört med tidigare spel i serien. Redigerad 9 april, 2008 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 9 april, 2008 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2008 Om jag förstått det rätt kommer det vara ganska svårt att gå bärsärkagång i det här spelet, iaf jämfört med tidigare spel i serien. Där av orsaken att söka de bästa skjut ställerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts