Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 jag skulle vilja slå ner en polis sen ta hans pistol skjuta han sen sen skulle jag ringa little jacob och köpa vapen av han för alla mina pengar och skjuta mer poliser sen ta deras pistoler och ta en bil och köra över massa människor och döda massa bara för att nu kommer det vara kul att döda människor det blir skotthål och massa blod skit nu. Efter att jag har dödat folk så skulle jag klättra upp på ett hustak ochh snipa massa och kasta ner granater och skjuta polisbilar med bazooka...... Sen så ska jag ta bussen till ebgames köpa spelet och sätta in det i min xbox 360. Vet någon om man kan förhandsboka gta iv special edition någonstans helst i ebgames finns det att föhandboka i ebgames...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 (redigerad) jag skulle vilja slå ner en polis sen ta hans pistol skjuta han sen sen skulle jag ringa little jacob och köpa vapen av han för alla mina pengar och skjuta mer poliser sen ta deras pistoler och ta en bil och köra över massa människor och döda massa bara för att nu kommer det vara kul att döda människor det blir skotthål och massa blod skit nu. Efter att jag har dödat folk så skulle jag klättra upp på ett hustak ochh snipa massa och kasta ner granater och skjuta polisbilar med bazooka...... Sen så ska jag ta bussen till ebgames köpa spelet och sätta in det i min xbox 360. Vet någon om man kan förhandsboka gta iv special edition någonstans helst i ebgames finns det att föhandboka i ebgames...... Nej, inte på ebgames vad jag vet. Dock kan du boka på GameShop. Xbox 360 - Playstation 3 Du kan även boka på Spelbutiken. Xbox 360 - Playstation 3 Redigerad 15 juli, 2007 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 kan man inte förhandsboka det i en affär som man kan gå och hämta det i? för dete bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 kan man inte förhandsboka det i en affär som man kan gå och hämta det i? för dete bra LOL, inte än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 SHHHIIIIAAAATTTT vad dyrt det är 999kr i andra länder kostar det bara 90 dollar det är 630 kr vrf är det så jävla dyrt i sverige??. Jag dubbelpostar för att jag inte kan quota edita eller göra new topic det ända jag kan göra är fast reply om jag försöker göra något annat så kommer en ruta upp som det står nåt skit sen skicka skicka inte sen när man klickar på den så stängs hela sidan vrf blir det så?????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 SHHHIIIIAAAATTTT vad dyrt det är 999kr i andra länder kostar det bara 90 dollar det är 630 kr vrf är det så jävla dyrt i sverige??. Jag dubbelpostar för att jag inte kan quota edita eller göra new topic det ända jag kan göra är fast reply om jag försöker göra något annat så kommer en ruta upp som det står nåt skit sen skicka skicka inte sen när man klickar på den så stängs hela sidan vrf blir det så?????? Jag förstog ingenting. Formulera din fråga bättre så vi förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 i vilken affär kan man förhandsboka gta iv special edition? Jag menar inte på internet jag menar en vanlig affär så man måste gå och hämta det var kan man göra det?. och i tex usa och andra länder kostar gta iv special edition 90 dollar och det är bara 630 SEK men i sverige kostar det 999 SEK varför är det dyrare i sverige? när jag klickar på add reply eller new topic så kommer det upp en ruta som det står iexplore har stött på fel blablablblablabla. blablblalbalblablblbll lalblablalalbabablabal lblblblblbllblblblblbllbaa ablallblaallablblblalbbl blablbllalballalalbablla Skicka .......Skicka inte. sen när jag klickar på ett av alternativen så stängs sidan bara vrf bli det så?*???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 1)i vilken affär kan man förhandsboka gta iv special edition? Jag menar inte på internet jag menar en vanlig affär så man måste gå och hämta det var kan man göra det?. 2)och i tex usa och andra länder kostar gta iv special edition 90 dollar och det är bara 630 SEK men i sverige kostar det 999 SEK varför är det dyrare i sverige? 3)när jag klickar på add reply eller new topic så kommer det upp en ruta som det står iexplore har stött på fel blablablblablabla. blablblalbalblablblbll lalblablalalbabablabal lblblblblbllblblblblbllbaa ablallblaallablblblalbbl blablbllalballalalbablla Skicka .......Skicka inte. sen när jag klickar på ett av alternativen så stängs sidan bara vrf bli det så?*???? 1) Ingen just nu, men du kan ringa till din närmsta butik och fråga. Annars går det bara på nätet. 2) Ingen aning. 3) Fel forumdel Herregud, svenska skolan måste vara rätt lätt med tanke på hur du skriver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 MEN DETTA ÄR JU TYP DET ÄNDA STÄLLET SOM JAG KAN SKRIVA FAST REPLY KAN DU BARA SÄGA VAD FELET ÄR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 MEN DETTA ÄR JU TYP DET ÄNDA STÄLLET SOM JAG KAN SKRIVA FAST REPLY KAN DU BARA SÄGA VAD FELET ÄR NEJ JAG KAN INTE SÄGA VAD FELET ÄR !?P#?"OKL=SDoaismnoidj-asnPF Iîdu aniac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy e Skrivet 15 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2007 VETG DU INTE VAD DET ÄR ELLLER`???????????%¤¤q""r¤#%w Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Quattro Skrivet 16 juli, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 VETG DU INTE VAD DET ÄR ELLLER`???????????%¤¤q""r¤#%w Men för #%&&$!!€*&£, lugna ner dig Fungaerar det för dig att trycka på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 juli, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 juli, 2007 (redigerad) jag skulle vilja slå ner en polis sen ta hans pistol skjuta han sen sen skulle jag ringa little jacob och köpa vapen av han för alla mina pengar och skjuta mer poliser sen ta deras pistoler och ta en bil och köra över massa människor och döda massa bara för att nu kommer det vara kul att döda människor det blir skotthål och massa blod skit nu. Efter att jag har dödat folk så skulle jag klättra upp på ett hustak ochh snipa massa och kasta ner granater och skjuta polisbilar med bazooka...... Det är väl inte så svårt att göra om man bor i Alby ? Redigerad 16 juli, 2007 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memonas Skrivet 13 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 13 februari, 2008 Tänk er att glida igenom LC en mörk regnig kväll... Köra med instrumentbräde vinkeln och gasa lite lätt till det säkerligen underbara motorljudet och bara slappna av. Det skulle vara en härlig känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Linus127 Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Kommer det att finns dvärgar med i detta gta också? Redigerad 17 februari, 2008 av Linus127 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 17 februari, 2008 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 (redigerad) Kommer det att finns dvärgar med i detta gta också? Nu kanske du blandar ihop Bully och GTA ? Har aldrig sett en dvärg i något GTA hitills. Redigerad 17 februari, 2008 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 17 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2008 Favoritscenario... Jadu. Att kasta ut nån från frihetsgudinnan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
balun Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Ska döda den första bönnen jag ser eller niggron, BÖNNE NIGGRO ! Redigerad 18 februari, 2008 av balun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 18 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2008 (redigerad) Bästa scenario... efter att man aktiverat ett uppdrag så hamnar du i ett bar/lokal/rum whatever och där finner du CJ, Tommy Vercetti och GTA3 snubben i en dispyt, du drar fram en glock och knäpper alla tre! Redigerad 18 februari, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-SA- Skrivet 22 februari, 2008 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2008 Eller kickbike Eller slå ner alla som åker det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts