ericko_gta Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Hej alla på gtasajten jag har tänkt att börja byta ut bilar till mer roligare saker . Nu så hade jag sett och varit inne på en tysk gta sida som var brun.(Alltså skinnet på sidan var brunt). jag hade varit jätte förtjust i den tills jag skaffade nya explorer och nu kommer jag inte ihåg vad sidan heter. Google hjälper ej för där hittar jag aldrig sidan. Alltså jag söker efter en tysk gta sida för modding som har mods för i princip alla gta spel och nu skulle jag jätte gärna vilja veta vad sidan heter igen så skriv väldigt gärna här vad ni tror det är för någon sida jag menar. Tack på förhand . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Den här var brun..< Edit: Tror jag.... Redigerad 17 maj, 2007 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts