antepanteboy Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) So here it is, the taxi\cab collab that we have been working for in a month, im a quick editor lol Editor: Theonly one Stunters: Nicogamer Theonly one Souru Xmintx Blaze Sony Jessrocked Bageta_sk Operation - boost FF Dload and stream Utube link, Thx to jessrocked --------->Youtube Kort sagt, ett taxi collab som vi gjorde på Gtastunting som jag fick editera, Enjoy Redigerad 17 maj, 2007 av antepanteboy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) Jag tycker inte att taxistunt är de direkt roligaste att se på, men jag tycker de är riktigt svåra så måste säga att det var mycket bra jobbat. Snyggt redigerat, även om det kändes lite tradigt med introt och sen att du fortsatte med att visa halva stunt när mainpart hade börjat. Men efter den lilla text-grejen var redigeringen mycket bra Bra jobbat! Redigerad 17 maj, 2007 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Tankar, ska kolla senare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 17 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 YT in first post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Det var en jäkla massa snurrande på kameran Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Sexigt =) Vad heter main låten och vilka sjunger den? Red ballon heter låten va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Säger som Qouad, Taxi är kanske inte det roligast att se på. Men svårt är det och ni gjorde en held del fina grejor... Introt och outro har jag väl sett bättre, men mainpart var okej Håller också med GF om att du snurrade mycket på Kameran... Filmen var bra i helhet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Den var bra! Men som sagt, det var en hel del ryckande i kameran. Sony's stunt vid 4.38 var helt klart bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Sexigt =) Vad heter main låten och vilka sjunger den? Red ballon heter låten va? 99 red balloons med Goldfinger ---------------------------- Nicogamers stunt vid 5:30 var helt klart bäst på hela videon, älskade den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ma__Cipriani Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 (redigerad) Ganska bra film, lite långtråkigt intro men det var bra redigerat i övrigt. Det var några riktigt, riktigt bra stunts, bland annat Jezzrockers och Sony's, medans resten var inte mer än bra, några var dåliga. Theonly one's första var väldigt bra. Håller inte riktigt med om att taxistunts inte är så underhållade, de ligger mig nära hjärtat sedan tiden man körde GTA 3 på PS2 med "hoppfusket".. Betyg: 3/5 Redigerad 17 maj, 2007 av Ma__Cipriani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts