T-Bone Mendez Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Kan någon hjälpa mig att ändra tillbaka till normalt utseende på menyerna. Jag råkade komma åt nån knapp utan att veta vilken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Tryck på F12 eller F10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Tryck på F12 eller F10. F11 är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 F11 är det. Jaja, om de inte funkat, hade han väl testat F11. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Tryck på F12 eller F10. Tack så JÄTTE mycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Varsegod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 (redigerad) T-Bone, använd den här patchen för att göra så att det aldrig kommer tillbaka. Mycket nöje! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mqfs4b0KSlTu.rar Redigerad 16 maj, 2007 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 T-Bone, använd den här patchen för att göra så att det aldrig kommer tillbaka. Mycket nöje! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mqfs4b0KSlTu.rar Det är säkert nåt virus eftersom du skriver mycket nöje. Man kan inte lita på ligister som dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 Det är säkert nåt virus eftersom du skriver mycket nöje. Man kan inte lita på ligister som dig Beffo Uploads policy är att inte godta filer med virus och likanden, kan därför försäkra dig om att det inte är ett virus. Däremot är det nog inte lika kul då du väl öppnar filen, en omstart av datorn bör för att bli av med "skojet". Well, upp till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Bone Mendez Skrivet 16 maj, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2007 T-Bone, använd den här patchen för att göra så att det aldrig kommer tillbaka. Mycket nöje! http://ww2.beffo.se/upload/pic~/mqfs4b0KSlTu.rar Efter Slewmes förklaring förstår jag att du ville min dator skulle stängas av, svin. Beffo Uploads policy är att inte godta filer med virus och likanden, kan därför försäkra dig om att det inte är ett virus. Däremot är det nog inte lika kul då du väl öppnar filen, en omstart av datorn bör för att bli av med "skojet". Well, upp till dig. Tack för att du berättade, nu ska jag aldrig mer göra sånt som den onda killen tobbe säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stammper Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Laddade ner "patchen" och testade lite. Måste säga att det var ett bra försök att gömma alla filer utom genvägen till IE Dessa filer var "dolda" när jag tittade: enix.exe evul.bat FinalFantasy7.exe.bat flashback.avi.bat IEXPLORE.EXE kungfu.exe.bat null.vbs omegahack.bat porr.html porr.txt pr0n.vbs TheMatrix.bat twofasttwofurios.avi.bat Bättre lycka nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 17 maj, 2007 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2007 Kanske det är meningen att den ska synas...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts