Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Min kompis satt å spelade hos idag.............å han hade snuten efter sig ......... när dom anlände (snuten asså) och stannade öppnades bakdörren.....å vem....eller ja.....vad ......kom ut då ...... jo ett litet luder .... hehe .....fyfan..... ..... Jag tror fan inte d är nån bug.....skulle inte förvåna mig om d är R* som ligger bakom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Måste du svära så mycke andvänd *!! F*N Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 I gta3 så kan ju ludder sätta sig i bilar på civilpersoner(så som gamla kärringar)om man ställer sig framför en bil i ett kvarter med många Horor så hoppar dom ibland in.Själv fick jag med mig en sån när jag sniodde en annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Måste du svära så mycke andvänd *!! F*N Håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Måste du svära så mycke andvänd *!! F*N Oj förlåt.....blev du stött ? ...... d var faktiskt bara 2 svärord dessutom brukar jag faktisk använda * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 Oj förlåt.....blev du stött ? ...... d var faktiskt bara 2 svärord dessutom brukar jag faktisk använda * hahah stött nej det blev jag inte. Men det ser otrevligt ut att läsa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 18 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 hahah stött nej det blev jag inte. Men det ser otrevligt ut att läsa läs inte då ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 18 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2003 läs inte då ! Hur skall man veta att man inte skall läsa det om man inte har läst det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ge ta a Vajs Sitty Skrivet 19 februari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2003 Hur skall man veta att man inte skall läsa det om man inte har läst det? Han får väl fråga mig först =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts